welke vitamienen?

welke vitamienen gebruiken jullie?

ik heb nu van de da eigen merk voor zwangere, maar ik vind ze echt vies :sick:

gelukkig is mijn doosje bijna op omdat ik ze al had bij de vorige keer, maar nu even aan het orienteren welke ik hierna zal kopen.

heb er bij sophie nooit geslikt namelijk :oops:

volgens mij zijn ze allemaal niet lekker…ik gebruik het liefst kruidvat eigen merk, die zijn het goedkoopst en bevatten gewoon alle benodigde vitamines. Je hoeft er maar 1 per dag. Had vorige week ook bij DA een dure gekocht, voor na de bevalling, heet prenatal nutrients van Solgar. Maar ik heb een vergelijk gemaakt met die van kruidvat en de belangrijkste vitaminen (met de hoogste dosering) zitten ook gewoon in de kruidvat vitaminen. De dure heeft nog wel wat meer vitamines toegevoegd, maar je moet er ook 2 per dag nemen. Betaal je voor 60 tabletten (die overigens hetzelfde smaken als de goedkope) dik 12 euro :shifty: Kruidvat is 90 tabletten (1 perdag nodig) ongeveer 4 euro…dus ik heb al spijt :lol:

eh…en natuurlijk gefeliciteerd :inlove: al een goede echo gehad?

en zijn die van de kruidvat groot of klein? ik vond deze van de da best groot namelijk… toch maar eens naar de kruidvat van de week van.

bedankt! maandag een mooie echo gehad inderdaad :inlove: :inlove:

@WoLa wrote:

volgens mij zijn ze allemaal niet lekker…ik gebruik het liefst kruidvat eigen merk, die zijn het goedkoopst en bevatten gewoon alle benodigde vitamines. Je hoeft er maar 1 per dag. Had vorige week ook bij DA een dure gekocht, voor na de bevalling, heet prenatal nutrients van Solgar. Maar ik heb een vergelijk gemaakt met die van kruidvat en de belangrijkste vitaminen (met de hoogste dosering) zitten ook gewoon in de kruidvat vitaminen. De dure heeft nog wel wat meer vitamines toegevoegd, maar je moet er ook 2 per dag nemen. Betaal je voor 60 tabletten (die overigens hetzelfde smaken als de goedkope) dik 12 euro :shifty: Kruidvat is 90 tabletten (1 perdag nodig) ongeveer 4 euro…dus ik heb al spijt :lol:

Er zit misschien wel dezelfde hoeveelheid in maar kv eigen merk zijn synthetische vitamines en solgar organisch. Het verschil daarbij zit in de opname. Organische vitaminen worden beter opgenomen in je lichaam dan synthetische dus de vitaminen die uiteindelijk echt in je lichaam terecht komen is veel meer dan bij synthetische varianten.

Ik gebruik de nutricia zwangerschap & borstvoeding :thumbup:

aangeraden door de internist die ik heb.

t, zijn wel twee tabletten…

maar je hebt alles erin wat je nodig hebt :wink:

Ik heb ‘zwanger zijn’ multivitamines van Etos eigen merk met foliumzuur en DHA / Omega 3 vetzuren. Ik vind ze niet vies smaken, ik neem ze gewoon in met wat sap of water. Je moet er wel 2 per dag innemen.

Davitamon met visolie. Capsules. Vrij groot en vrij prijzig maar ik ben een slechte eter en lust geen vis.

Ik had vroeger ook moeite met grote pillen. Dan nam in een slok en dan een twee drie… Bleef hij wel eens hangen.

Nu drink ik hem gewoon mee zoals ik gewoon een glas drink. Dat werkt hier beter!

nu nog gravitamon, als deze op zijn ga ik over op davitamon met visolie

Gravitamon lijkt duur, maar is maar 1 tablet en doe je ruim drie maanden mee

Het enige dat ik kan slikken is euhm foliumzuur…formaat dat groter wordt en ik haak af. Wat ik deed behalve op mijn voeding letten was af en toe een fles halen van Salus. Vloeibaar, organisch, en weg te krijgen. :thumbup: