welke vind jij mooier?

ik heb via hier de link gekregen van een site die kappen maakt voor op de bugaboo.

nu twijfel ik enorm welke ik leuker vind ( al heb ik een voorkeur)

dus wil ik jullie mening.

welke is mooier voor op een bordeaux rode bugaboo?

de hollandse of de legerprint

Ik zou gaan voor t legerkleurige bij bordeau rood. :inlove:

ik zou absoluut gaan voor het delfsblauw. maar ik ben dan ook een pacifist in hart en nieren en vind dat legermotief zo agressief overkomen bij een babytje…

haha daar word ik ook niet veel wijzer van .

2 verschillende meningen :slight_smile:

:think:

Ik vind het Hollandse motiefje het leukst.

@fiep klophout wrote:

ik zou absoluut gaan voor het delfsblauw. maar ik ben dan ook een pacifist in hart en nieren en vind dat legermotief zo agressief overkomen bij een babytje…

:oops: Jana ligt hier in een met leger stof overgetrokken maxi cosi :oops: :mrgreen:

ik denk de legerprint

delfts blauw

zou ook kiezen voor delfts blauw :wink:

Ik vind de delftsblauwe mooier. Maar niet passen bij bordeaux rood.

Dus dan zou ik voor de legerprint gaan.

Ik vind ze beide wel mooi

maar zou zelf voor de Camouflage kap gaan

Ik zou voor allebij niet kiezen bij boreaux, of is die camouflage ook verkrijgbaar met bordeaux ?

Delfblauw vindt ik echt helemaal afschuwelijk, maar dat is echt smaakgebonden :wink:

gr melanie

delfts blaaauwwww :inlove:

is ie niet te krijgen in het delfts rood? :mrgreen:

delftblauw

Ben het verder erg met Fiep eens. Vind camouflage erg agressief overkomen

Ik zou voor een effen kleur gaan, ik vind ze ook allebei niet mooi…das mijn smaak…

ik weet niet of je evt later je bugabo nog wilt doorverkopen, dan verkoopt een effenkleur ook makkelijker… :thumbup:

@Heleen wrote:

Ik zou voor een effen kleur gaan, ik vind ze ook allebei niet mooi…das mijn smaak…

ik weet niet of je evt later je bugabo nog wilt doorverkopen, dan verkoopt een effenkleur ook makkelijker… :thumbup:

Sluit ik me helemaal bij aan :mrgreen:

Delfts Blauw! Ik zou nooooit kiezen voor een camouflageprint voor (be)kleding voor iets van een kindje.

heb je al besloten inmiddels?

@marie-jeanne wrote:

Delfts Blauw! Ik zou nooooit kiezen voor een camouflageprint voor (be)kleding voor iets van een kindje.

heb je al besloten inmiddels?

ik zou nooit kiezen voor camouflage print voor wat dan ook… :mrgreen:

maar ehm, delfsblauw dus… :thumbup:

mag ik die site :mrgreen: