welke verloskundige praktijk - Zoetermeer

Hallo,

Ik ben nu druk bezig met het vinden van een goede praktijk. Bij mijn vorige kindje ben ik geholpen door Parterra, maar dit is mij niet helemaal goed bevallen. Wel is de bevalling goed begeleid en heeft ze mij goed gehecht, maar toch… ik dacht altijd bij een tweede een wat ’ vriendelijkere’ verloskundige te krijgen.

Nu ben ik bij Keita geweest, maar dit beviel mij na een intakegesprek ook niet helemaal.



Misschien ben ik een zeur, maar ik wil graag wat ervaringen delen…

En wie kan mij wat vertellen over Embe verloskundige praktijk?



Ik hoor heel graag van jullie!

Groetjes, Maupie

Hoi Maupie,



Ik zit ook bij Embé en ben er erg tevreden over. Bij mijn eerste ben ik ook met hun bevallen. Het zijn wel 5 verloskundigen dus je ziet veel verschillende gezichten. Maar ze regelen het wel zo dat je in ieder geval alle verloskundigen 1 of meerdere malen hebt gezien voordat je gaat bevallen. Tja…ik vind ze erg aardig maar dat is natuurlijk heel persoonlijk :mrgreen: . Ik vind het in ieder geval erg professioneel overkomen, een praktijk waar alles goed geregeld is :thumbup:

He bedankt!

Dat is nou net wat ik ff wilde horen!

Ik hoorde al van mijn buurvrouwtje dat het een goede was, maar hoor graag meer positieve dingen.



groetjes, Maureen

Hoi!



Hier nog een tevreden klant!

Ben netjes begeleid door de dames van Embé.

Je krijgt idd een hoop verschillende gezichten te zien, maar dat vond ik geen probleem.

Je zal met de één misschien meer hebben dan met de ander.

Al kon het me tijdens de bevalling echt niets meer schelen wie er kwam.

Al had de Sint himself er gestaan… :mrgreen: als dat kind er maar uit kwam!



Succes met je keuze (en je zwangerschap natuurlijk)!

Hoi



Ik ben voor mijn eerste kindje ook naar Partera geweest, maar nu voor de tweede wil ik toch naar een anderen. Ik zat ook te denken aan Embe, het enigste jammeren vind ik dat ze niet zelf de echo’s maken. Hebben jullie hier ervaringen mee??



Ik hoor het graag want ik wil eigenlijk morgen beslissen waar ik naar toe ga.



Lilian

Ik heb bij 41 weken kramp en bloedverlies gehad. Dit hebben we gemeld bij EMBE maar ze zijn niet gekomen omdat het volgens hun normaal is. En vervolgens een dag later is mijn baby overleden!!! Ga overal naar toe maar niet naar EMBE!!!

De zoon van de collega myn broer is ook overleden. Vrouw kreeg beetje bloedverlies, was normaal volgens embe. Toen voelde ze even geen beweging meer en zou er ook niet naar verwachting op gereageerd zijn. Baby is nu 41 weken in de buik overleden. Een heel groot drama…

Zelf ben ik nu kun eerste by embe geweest. I.p prima maar ik ben erg aangekomen. 40 kg en daar hebben ze my nooit in begeleid of op gewezen. Dat vond ik jammer en na dit verhaal van myn collega. Wil ik voor een 2e toch ergens anders kijken…