Leuk om even te lezen, wij zijn ook aan het overwegen om naar Mallorca of Tenerife te gaan.
Alleen niet in een 1kamer appartement :shifty:
Wel een mooie deal Annemarie :thumbup: Bedankt voor de tip!
@Karin2 wrote:
Leuk om even te lezen, wij zijn ook aan het overwegen om naar Mallorca of Tenerife te gaan.
Alleen niet in een 1kamer appartement :shifty:
Wel een mooie deal Annemarie :thumbup: Bedankt voor de tip!
Kijk ook eens bij Alpharooms (google) dat is een Engelse site die hotels bied.
Vaak nog goedkoper dan Bookings.com.
Hebben wij afgelopen september een hotel geboekt op Mallorca.
Oh, een hotel willen wij ook niet hoor, liefst een ruimer appartement.
@Karin2 wrote:
Nee die bieden ook van alles aan net als bookings.
Je kan ook gewoon een appartement kiezen. Wij willen nu ook geen hotelkamer meer. Een 1kamerapp, kan bij ons op zich nog prima.
S.em slaapt nog in een babybadje en T.ijn slaapt toch tussen ons in

@Karin2 wrote:
Vorig jaar op Tenerife geweest en hadden wij app. Granada Park, was erg goed en niet duur!
@Anne-marie wrote:
Een 1kamerapp, kan bij ons op zich nog prima.
S.em slaapt nog in een babybadje en T.ijn slaapt toch tussen ons in![]()
Serieus ? De oudste van 5 tussen jullie in ? Oef ik moet daar niet aan denken hoor, ik wil zelf ook lekker vakantie

@Karin2 wrote:
@Anne-marie wrote:Een 1kamerapp, kan bij ons op zich nog prima.
Serieus ? De oudste van 5 tussen jullie in ? Oef ik moet daar niet aan denken hoor, ik wil zelf ook lekker vakantie![]()
Hahahaha, ja doet ie bijna iedere avond.
Hebben we geen last van, soms leggen we hem wel terug in zijn eigen bed en dan slaapt ie daar gewoon verder, soms slaapt ie ook wel gewwon de hele nacht in zijn eigen bed, maar vaak wel tussen ons in.
Vind het wel gezellig, en wij slapen er zelf ook prima mee.
Hij is een hele rustige slaper, en slaapt s’morgens ook uit.
@Anne-marie wrote:
@Karin2 wrote:@Anne-marie wrote:Een 1kamerapp, kan bij ons op zich nog prima.
Serieus ? De oudste van 5 tussen jullie in ? Oef ik moet daar niet aan denken hoor, ik wil zelf ook lekker vakantie![]()
Hahahaha, ja doet ie bijna iedere avond.
Hebben we geen last van, soms leggen we hem wel terug in zijn eigen bed en dan slaapt ie daar gewoon verder, soms slaapt ie ook wel gewwon de hele nacht in zijn eigen bed, maar vaak wel tussen ons in.
Vind het wel gezellig, en wij slapen er zelf ook prima mee.
Hij is een hele rustige slaper, en slaapt s’morgens ook uit.
Dat scheelt maar ik wil ook wel eens wat anders in bed en dan bedoel ik niet alleen gezellig tegen elkaar aanrollen

Dat is lastiger als er een tussen beide ligt.
@Elka wrote:
Volgens mij is de de mooiste acco Parque Santiago 3 of 4. Dat ligt officieel in playa de las americas, maar wel precies op de grens met cristianos. Precies op een punt met een mooi uitzicht.
Jaaa daar ben ik een hele tijd geleden met m'n ouders geweest parque santiago 3 zou ik dan aanbevelen wat een zwembad :inlove:
Verder is het heerlijk wandelen daar (er was daar ook een United Colors of Benneton winkel in de buurt met allemaal fantastische kortingen :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: alleen wel echt spaanse italiaanse kleine maatjes ).
Stranden zijn op de canarische eilanden allemaal een beetje zwart/grijs gezien het vulkaan eilanden zijn....
Had een tussenstop op Gran Canaria maar vond het daar er maar een beetje kaal uit zien...
Heb foto's als je wilt ;)
ow hahaha lees nu pas dat je al wat heb gevonden
veel plezier ziet er mooi uit