Welke tv serie was dit....?

Ken sinds kort iemand die Ashley heet en sindsdien zit er een zinnetje in m’n hoofd; Don’t you Ashley me!!!

Dat zinnetje komt uit een Amerikaanse tv serie (speelt in burgeroorlogtijd volgens mij) en een meisje waar ik in die tijd mee werkte kon dit (en die actrice) erg leuk nadoen, vandaar dat ik het nog weet. We hebben het nu over 20 tot 25 jaar geleden.

Ik zie de ‘Ashley’ nog voor me als een zuidelijke schone dame met zo’n grote jurk aan en met donker opgestoken haar met krullen.

Kan het niet uitstaan dat ik niet meer weet welke serie het is, kan niets vinden op internet.

Weet dat het een beetje vaag is maar is er iemand bij wie er een lichtje gaat branden…? :shifty:

het zegt mij niks…maar als ik je beschrijving zo lees dan denk ik aan North & South ???

North& south is ook wat bij mij opkomt.

Of de film Gone with the wind… daar zit ook een “ashley” in…

@Cell wrote:

North& south is ook wat bij mij opkomt.

Of de film Gone with the wind… daar zit ook een “ashley” in…

Dacht ik ook ook, maar dat blijkt een man te zijn als ik het goed begrepen heb :slight_smile:

North and South heb ik inderdaad vroeger ook gekeken, dacht ook dat dat het was eigenlijk maar ik zag die naam niet bij de cast staan.

Stom he, is volslagen onzinnig om dit in m’n hoofd te hebben maar ik kan het gewoon niet uitstaan, ik zie dat mens zo voor me verdorie, grrrrr

Dirtwater Dynasty

De doornvogels

:think:

Dat zijn ook wel van die theatrale mini- series geweest…

North en South idd… Waren Ashley en Brett niet zusjes?? :think:

@crien wrote:

North en South idd… Waren Ashley en Brett niet zusjes?? :think:

denk ik ook… :thumbup:

Kleine huis op de prairie?

@yvon wrote:

North and South heb ik inderdaad vroeger ook gekeken, dacht ook dat dat het was eigenlijk maar ik zag die naam niet bij de cast staan.

Stom he, is volslagen onzinnig om dit in m’n hoofd te hebben maar ik kan het gewoon niet uitstaan, ik zie dat mens zo voor me verdorie, grrrrr

:lol: Hahhaha! Ja, zo ben ik ook! En dan uren zitten denken en zoeken TOT ik het gevonden heb. Eerder heb ik geen rust :snooty:

:mrgreen: :mrgreen:

Ik denk dat je North and South bedoeld alleen heet de dame in kwestie daar Ashton. De Ashton daar heeft donker haar met opgestoken krullen, was een krengetje :mrgreen:

De Ashley van Gone with the wind is inderdaad een (blonde) man, de man waar Scarlett O’Hara al vanaf kinds af aan verliefd op is maar die trouwt met Melanie :wink:

Ashon… zou kunnen, ik ga zoeken…

Het was een krengetje inderdaad, hmm

Erg ben ik he :mrgreen:

Jajajajajajahhhhhh!

:mrgreen:

Bedankt voor het meedenken, ik heb weer rust!

(heeft me wel een groot deel van de ochtend gekost maar ok :smiley: )

Fijn dat je weer rust hebt :mrgreen:

Zooooo, Marieke, wat weet jij dat goed zeg. Hup, schud je zomaar uit je mouw. Haha. :clap:

@yvon wrote:

Jajajajajajahhhhhh!

:mrgreen:

Bedankt voor het meedenken, ik heb weer rust!

(heeft me wel een groot deel van de ochtend gekost maar ok :smiley: )

Ow, die ja, dat was echt een trutje! En haar zusje was zo´n lieflijk blondje toch?