Mijn zoontje vindt het leuk om zelf uit een beker te drinken, of uit de fles. Maar ik begreep dat een tuitbeker beter is. En handiger, dacht ik, want die lekt niet zo als een fles. Hij drinkt hem namelijk zelf, op zijn rug liggend of in de kinderstoel zittend, en vindt het leuk om af en toe flink te schudden met de fles.
Daarom heb ik een anti lek tuitbeker gekocht (zonder echt merk volgens mij). Maar in die ‘speen’ zit een groot gat, heeft mijn zoontje er volgens mij ingebeten.
Nu ben ik heel benieuwd welke tuitbeker echt goed is, welk merk? Die niet lekt als hij ermee gaat schudden
Ik vind tuitbekers vreselijk.
Mijn dochter vond ze zelf ook echt helemaal niets, ze kon er niet goed uit drinken. En het iritante is dat ze constant hun hoofdje naar achter moeten doen. Maar ik heb nog 2 nieuwe tuitbekers vn Nuby liggen. Speen is van siliconen dus lekker zacht. En heb ook een tuitbeker met een harde speen ( geen anti lek ) is een meegroeibeker en die was op zich wel fijn. Maar wij hebben een nuby rietjes beker en ik zweer bij die dingen. Zijn zo fijn en mijn dochter drinkt eral uit vanaf 7 maanden
wij hebben dievan avent met de witte zachte tuit lekt niet en makkelijk uit te drinken als je bv al flessen hebt van avent kun je gewoon zn tuit kopen en handfvat
Hier nuby tuitbeker met zachte tuit (siliconen) en een nuby rietjesbeker.
Heb net de Nuby rietjesbeker gekocht, maar hij snap er geen bal van Dat is het dus niet helemaal.
Ik zag dat ik een Nuby tuitbeker had, maar die heeft hij dus binnen een week kapot gebeten. Dan maar niet meer zelf drinken, maar moeten wij de beker maar vasthouden, anders werkt het denk ik gewoon niet
Hier een tuit beker van Nuby
Heb ook al een rietjes beker geprobeerd maar madam snapt nog niet wat ze daarmee moet :lol:
Ik heb weer te snel geroepen, even oefenen doet wonderen Eerst maar eens de andere kant van het rietje, daar loopt het drinken zo uit, toen proefde hij hoe lekker het was. Hij had het daarna wel meteen door, dus dat werkt wel, bedankt voor alle tips!
@littlewonder wrote:
Heb net de Nuby rietjesbeker gekocht, maar hij snap er geen bal van Dat is het dus niet helemaal.
Ik zag dat ik een Nuby tuitbeker had, maar die heeft hij dus binnen een week kapot gebeten. Dan maar niet meer zelf drinken, maar moeten wij de beker maar vasthouden, anders werkt het denk ik gewoon niet
Die rietjesbeker van Nuby werkte hier ook niet, omdat er een of ander raar systeem in het rietje zit. Die van Prenatal huismerk die werkt hier perfect. Daar zit die versmalling in het rietje niet in. Meneer vindt het fantastisch en drinkt er heel netjes uit :thumbup:
tuitbekers van de wibra! ze kosten geen drol, zijn wat groter, 100 procent lekvrij.
Ik had er eentje gekocht omdat ik vergeten drinken voor onze uk mee te nemen tijdens lang winkelen, en daar du smaar gekocht, maar die zijn in het gebruik heeeeelemaaaal super!
1,70 kosten ze!
hier gebruiken we een tuitbeker van tommee tippee. is wel wennen hoor… moeten ze de tanden juist opzetten om een opening te krijgen voor het drinken.
jayden heeft een avent tuitbeker en ook van mepal
zijn allemaal antilek
hier pas nuby gekocht (met zachte speen/tuit)
maar voorheen altijd Difrax (die hebben ze ook tegenwoordig met zachte tuit), voorheen lekte deze nooit… maar heb toevallig net die enen "mis"productie.
De rietjesbeker vindt hij toch nog wel lastig, het ding is een beetje te hoog voor hem waardoor hij hem in de kinderstoel niet goed zelf vast kan houden. En liggend werkt niet, omdat het rietje dan niet meer in het sap komt. Die bewaren we maar voor als hij iets ouder is, dan lijkt het me ideaal.
Dus vandaag maar weer op zoek, en heb nu de difrax tuitbeker, met zo’n siliconentuit ofzoiets. Geen speen die hij zo snel kapot bijt. Dat drinkt voor hem veel makkelijker.
ik heb vandaag de avent flessen omgebouwd naar tuitbekers. Ella knoeit de laatste tijd zo met de gewone fles, ze krijgt amper sap binnen, laat staan op het kdv borstvoeding. en uit een gewone beker krijgt ze nog niet genoeg binnen. en dat terwijl ik anti tuit ben haha :twisted:
Hier bevallen de tuitbekers van Friso het best. Zijn lekker goedkoop, maar heel stevig, aangezien ze nog al eens zijn gevallen en blijven ook goed in de afwasmachine. Ze hebben wel een harde tuit, maar zo’n zachte tuit vond mijn dochtertje juist weer niets.
Hier tuitbekers met zachte tuit van de Kruidvat met winnieh de pooh zijn er in roze en blauw. Allebei de oma’s hebben er 1 en ik ook ideaal die dingen en 3,95 ofzo zijn nu in de aanbieding .
Ik wil ook een rietjesbeker gaan proberen lijkt me wel wat voor onze kleine boef.