Ik heb dus vanalles in huis behalve rooibosthee, waarvan ik weet dat het mag…
Mika is niet lekker, heeft vanmorgen zn fles uitgespuugd om 7u, heb er met pijn en moeite nu 100cc ingekregen vandaag. Nu wil ik thee proberen omdat ie rooibosthee wel lust. Ik ga alleen nu liever niet naar buiten, hij heeft verhoging, is snotverkouden.
Maar welke theesoorten mogen allemaal met 7 maanden?
op i’net vind ik groene thee en slappe gewone thee
Oke, ik had indd ook al gegoogled, maar vond vanallerlei verhalen over baby’s die thee drinken, maar niet wat voor soort thee… bedankt!
vind alleen wel dat in gewone thee theeine zit wat niet zo goed
is
kruidenthee kan ook las ik
Ja klopt daarom had ik rooibosthee voor hem, daar zit geen theeine in. Groene thee ook niet toch dacht ik?
volgens mij niet nee
groene thee wordt toch ook aangeraden als je zwanger bent
ik denk dat je die wel kunt geven,
Alhoewel… groene thee is vochtafdrijvend… denk niet dat ie dat nu moet hebben.
nee dat is idd zo ja
lastig he!
hebben de buren geen rooibos??
anders toch een beetje hele slappe gewone thee
Ohjaaa de buuf is een theemuts!!
Ik zal de buurman eens smsen, heb ik vanavond iig rooibosthee.
Oeps… ik heb laatst wel groene thee gegeven! Nou is het niet schrikbarend veel hoor, zullen hooguit 3 slokjes zijn geweest. Maar wel goed om te weten dat groene thee een nono is voor baby’s. Voortaan maar kruidenthee of rooibos geven. Weten jullie hoet het zit met Rooibos-honingthee? Ik weet dat ze onder de 1 geen honing mogen hebben, maar geldt dat ook voor rooibos-honingthee?
Hmm dat weet ik niet… Mika krijgt niks waar honing doorheen gefietst is… Mijn buurman heeft rooibosthee… en ikke heb het ook zo!! Bedankt voor de tip babs.
Hij heeft net gelukkig weer een fles melk op, en zn temp is van 38 weer naar 36.5 gezakt.
graag gedaan!
gelukkig had hij alweer een fles melk op
ging het vandaag weer goed met hem???