Welke test?

Hele simpele vraag :mrgreen:



Welke test is het gevoeligst?



Roep maar dames!!

Matcare

clearblue digitaal 3 stuks voor 19,95 kruitvat ik heb er al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel wat gehaald gehad :mrgreen: :mrgreen: ik teste 5 dagen voor mijn nod positief tot 2x toe en 1x op mijn nod ook positief ik zou zelf nooit geen andere gaan proberen :think: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

de normale test van clearblue en de digitale test van clearblue…

Hier ook altijd CB gebruikt, de gewone en de digitake versie allebei erg tevreden over :thumbup: Heb die van het Kruidvat ook gebruikt op aanraden van anderen, maar die was lang zo duidelijk niet als de CB :wink: Succes :thumbup:

de testen van de Apotheek (huismerk)

Ik vind die van het Kruidvat ook heel gevoelig, met de cb digitaal testte ik negatief maar met die van het Kruidvat positief. Een dag later met de cb digi ook positief. :thumbup:

Met die van het Kruitvat bij beide zwangerschappen enkele dagen voor NOD positief getest…

heb het huismerk van de apotheek gebruikt… erg duidelijk :thumbup:

@Anita wrote:

Matcare




Definitely!! Heeft nog nooit ‘gelogen’ bij mij! Zelfs al een paar dagen voor NOD

CB, de + kwam me gewoon tegemoet :inlove: !!



(en hij staat er nu nog op, ben morgen uitgerekend!)

Ik had die van het huismerk van de apotheek. Dat ding begon al te verkleuren terwijl ik er overheen plaste (ja, echt!).

Die van de kruidvat hebben bij mij altijd voor NOD positief gegeven.

Hoe is het met je? :-*

kruidvat en clear blue…

Digitale van clearblue, kruidvat

Kruitvat en etos huismerk.

digitale van clearblue en leuke tip…



de huistesten van etos passen ook in de digi van de CB :silenced:

had wel trouwens dat de eerste test van de digi op de lezer “niet zwanger gaf” terwijl de cassette zelf 2 streepjes liet zien, de dag erna was hij wel positief :mrgreen:

hoii



euhh hoor iedereen zeggen clear blue?

nou bij mij 3 keer negatief en de test van de kruitvat eigenmerk in 1 keer positief… en tadaa de kruitvat had gelijk hahah



ligt ook aan je eigen hormoon gehalte verklaarde mijn huisarts

matcare is prima en nog goedkoop ook via internet :mrgreen: