welke test goede ervaring mee? + update

Hallo,

Ben nu 3 dagen overtijd en nog steeds niet ongi.

We houden stug vol dat we pas woensdagochtend gaan testen, goed he?

Alleen welke test raden jullie ons aan? We hebben nml. met sommige testen negatieve ervaring en we zouden nu wel eens gewoon 1 x een test willen doen i.p.v 7 x, omdat die testen zo raar zijn.

Ben beniewd.

Floor

Hier ben ik ook benieuwd naar, dus ik lees mee!

ikke heb meestal kruidvat … en dat is altijd goed gegaan …

voor 2 maand terug heb ik clearblue gedaan … en die was positief… maar ik vertrouwde het nie… dag later weer een test gedaan … ook clearblue… die was negatief dus… langs de ha gegaan daar een test gedaan na mijn verhaal gedaan tehebben … daar was die dus ook negatief… niet zwanger

nu ben ik inmiddels wel zwanger en heb getest met kruidvat… die was dus wel goed pos. en later met cb digitaal en die gaf ook pos. aan dus …

liefs miranda :vlinder:

CB digitaal, maar dat zijn eigenlijk ook de enige testen die ik heb gebruikt.

Voor mijn zus haar verjaardag had ik de goedkoopste van DA gekocht (was als grapje bedoeld en anders wordt het wel een duur grapje)

En die gaf op haar NOD ook aan dat ze zwanger was.

Ik denk eigenlijk dus dat er helemaal niets mis is met de testen en dat je waarschijnlijk het beste zo goedkoop mogelijk moet doen.

Ik denk dat het meer uitmaakt wanneer je test.

Volgens mij willen de meeste het liefste al testen een dag na de eisprong :wink:

:-* Liefs, Evelien :vlinder:

idd dat denk ik dus ook… heel veel testen gelijk 1 dag na hun NOD en het liefst 4 dagen er voor…

ik heb 1 x een test gedaan en dat was een goedkope test… huismerk van de apotheek…

erg makkelijk en duidelijk…

ik heb goede ervaringen met kruidvat en predictor!!!

bijd amian had ik kruidvat,en bij deze meid hadden we predictor

Clear Blue…helder, snel en simpel! Ik vond hem duidelijker dan predictor en alle andere testen!

:mrgreen:

Predictor! Eerste keer alleen met die getest, positief en was ook zo.

Nu eerst op NOD met goedkope test van drogist getest, negatief, weekje later nogmaals met de oude vertrouwde Predictor en: positief! :dance:

En met Predictor heb ik een aantal maanden geleden ook wel eens negatief getest toen er ook geen hcg te vinden was…

@Floor wrote:

Hallo,

Ben nu 3 dagen overtijd en nog steeds niet ongi.

We houden stug vol dat we pas woensdagochtend gaan testen, goed he?

Alleen welke test raden jullie ons aan? We hebben nml. met sommige testen negatieve ervaring en we zouden nu wel eens gewoon 1 x een test willen doen i.p.v 7 x, omdat die testen zo raar zijn.

Ben beniewd.

Floor

ik heb zelf altijd de cb digitaal gedaan en ik heb 2 x 5 dagen voor mijn nod positief getest dat is erg snel maar bij mij was dat steeds zo snel :thumbup: :thumbup:

2 keer met de kruidvat getest en allebij pos getest in het begin en dat klopte dan ook dus voor mij kruidvat :thumbup: