Welke taartvulling vind jij het lekkerste ?

Hoi Moppies



Ben ik weer :smiley:



Vraagje…





Ik ga voor Devi’s verjaardag een taart laten maken bij een vrouwtje hier in de buurt. Van Bumba :inlove:



ik kan alleen kiezen voor verschillende vullingen…

En ik weet niet wat ik moet kiezen :think:



Het betreft een taart voor ong 30 personen, met dat cakespul erin …



Please help me ! :-*

Ik vind ze allemaal lekker :mrgreen: , maar als het voor 30 personen is zou ik het zo neutraal mogelijk houden omdat de meeste mensen het dan lekker vinden.



Chocolade valt dan af denk ik :think: (of de meerderheid moet uit vrouwen bestaan natuurlijk :wink: ).



Die onderste klinkt ook erg lekker :drool:



Succes met je keuze :-*

Vanalles een beetje :drool: :drool: :drool:



knaagt weer verder op een liga :shifty:

:lol: :lol: :lol:

Zoooo heej krijg me hier toch trek in taart!!! :drool:



(heb voor aardbei bavarios gestemd… jammie!!)

Wel ff een pic laten zien, ik ben zo benieuwd naar de taart :wink:

De Bavarois; Aardbei valt in de smaak…

:drool:

wie gaat er winnen 8)

@sammetje23 wrote:

Wel ff een pic laten zien, ik ben zo benieuwd naar de taart :wink:




Ja zal dat zeker doen !





Dit is een voorbeeldje van haar website

Leuk! Aardbei gestemd, jummie :smiley:

Heb je vegetariers onder je gasten? Dan is bavorois (gelatine) uit den boze!

Hey goed dat je het zegt !!! Thanks !



2 gasten zijn namelijk moslim ! Dan is dat ook uit den boze !



( maar ik bak nog een appeltaartje voor diegene met kleurstoffenallergie etc )

Ow die taart is super man!!!

Kun je niet gewoon een ‘HEMA-vulling’ doen, lekker neutraal.

Niet bijzonder natuurlijk, maar de kans is dan het grootst dat iedereen het lust.

Iemand zei het al, geloof ik…

Ja de hemavulling is antwoord 1 !



Maar bij een speciale taart hoort toch ook stiekem een speciale vulling :wink:



:mrgreen:



Mijn moeder zegt ook dat ik de standaard vulling moet nemen :lol: 8)

Moeilijk :shifty: ik heb Bavarois; Aardbei :drool: gekozen :drool:

ik ben een miep wat dat betreft, en Lucas ook, dus verjaardagstaarten zijn hier slagroom, met enkel slagroomvulling, geen jam, geen smaakje, in uiterste uitzondering met chocolade… maar verder zo neutraal mogelijk… overigens lust eigenlijk bijna iedereen dat…

Hier zeker een Zwitserse room vulling :drool: . Al is banketkbakkersroom ook erg lekker, maar dan geen mandarijntjes :naughty: .



Ik heb voor Nigels eerste verjaardag ook zelf een taart gemaakt van Bumba en had daar banketbakkersroom met botercreme in gedaan. In de ene taart ook nog een klein laagje jam, maar die was toch duidelijk minder favoriet. :lol: In Zwitserse room zit slagroom en dan MOET je taart in de koelkast, wat bij banketbakkersroom niet is. Succes met deze overheerlijke smaken!!



Dit waren de taarten overigens. Bumba taart lijkt wel een beetje.

hoi



ik zou dan voor de bavarios gaan en dan of aardbei of banaan

Ik vind alleen de aardbei bavrois lekker…



Voor 2 gasten zou ik het niet laten, dan eten zij maar wat anders…



Dus ik zou iets kiezen wat ik lekker vind… :stuck_out_tongue:

@diddle wrote:

Hier zeker een Zwitserse room vulling :drool: . Al is banketkbakkersroom ook erg lekker, maar dan geen mandarijntjes :naughty: .



Ik heb voor Nigels eerste verjaardag ook zelf een taart gemaakt van Bumba en had daar banketbakkersroom met botercreme in gedaan. In de ene taart ook nog een klein laagje jam, maar die was toch duidelijk minder favoriet. :lol: In Zwitserse room zit slagroom en dan MOET je taart in de koelkast, wat bij banketbakkersroom niet is. Succes met deze overheerlijke smaken!!



Dit waren de taarten overigens. Bumba taart lijkt wel een beetje.




Wauw Diddle heb je die zelf gemaakt?! :shock: :clap: Ze zijn erg mooi geworden. Hoe maak je zo’n gekleurde laag er op??



Ik heb overigens voor banketbakkersroom met mandarijntjes gekozen. Klinkt heeeerlijk!

@mv2kids wrote:

ik ben een miep wat dat betreft, en Lucas ook, dus verjaardagstaarten zijn hier slagroom, met enkel slagroomvulling, geen jam, geen smaakje, in uiterste uitzondering met chocolade… maar verder zo neutraal mogelijk… overigens lust eigenlijk bijna iedereen dat…




Ja dat is ook wel zo, maar toch kiest de meerderheid hier voor de aardbeien bavarois :think: