Welke step?

Hallo,

Anne stept al erg goed op een step met 2 wielen achter. Deze hebben we geleend bij de speel-o-theek. Nu vind ze steppen zo leuk dat we aan het denken zijn haar een stepje te kopen. Maar nu twijfel ik of ik haar zo n zelfde stepje moet kopen, of een stapje verder moet gaan en een 12.5 inch met luchtbandjes moet kopen. Iemand een kindje dat ook graag stept en een idee heeft? Het zou zonde zijn als ze maar kort met het driewielige stepje zou doen. Ze is motorisch erg goed ontwikkeld (grof en fijn). Hopenlijk kan iemand me adviseren. Alvast bedankt.

Fotot’s zijn voorbeelden van de steppen die ik bedoel.

Indy is 5 1/2 en stept nog steeds met veel plezier op haar stepje zoals op jouw bovenste foto!

Ik heb ook de bovenste (in roze variant :mrgreen: ). Die heeft ze gekregen toen ze 2 werd van ons.

Ik denk dat die nog wel lang leuk blijft hoor. En anders, ze zijn maar 20 euro dus dat valt ook wel mee :wink: .

Die onderste daar heb ik wel hele mooie varianten van gezien :drool: maar ik denk dat ze daar toch nog wel makkelijk mee vallen hoor.

Ik zou voor de 1e gaan.

Bedankt voor jullie reacties.

Aangezien we een degelijk stepje willen, kost die bovenste helaas geen 20 euro maar 50 (internet). De onderste begint al bij 50euro nieuw (leuke gezien van k3 voor 70euro). We gaan dit weekend even bij een fietsenwinkel langs om te zien of Anne met de onderste overweg kan. Gaat dat voor geen meter, dan krijgt ze de bovenste, gaat het goed, dan krijgt ze de onderste. Niet om jullie adviezen in de wind te slaan, want ik ben er erg blij mee, daarom wordt er ook nog niet meteen gekocht, maar eerst geprobeerd.

(BTW waar heb je de bovenste dan voor 20euro uitgehaald? Er is nu bij Bart wel een aanbieding, maar dat ding is van kunstof grotendeels en dat willen we niet)

:inlove:

http://www.stepshop.nl/dev/base/artikelfoto.php?id=340&maxsize=400

Die step van jou laatste foto dat soort vind ik ook geweldig!

Maar ik heb zelf zoiets van dan moeten ze wat ouder zijn.

Maar Anne is al bijna 3 dus misschien kan het hoor.

Wij hebben één van de blokker.

Inderdaad niet zo’n mooie als die dure maar hij doet het prima en voor wat ze er mee doen vind ik het nu prima.

Ze vind het mandje vooral heeeeel erg leuk (tip) want zo kan er vanalles mee :inlove: .

Deze hebben wij ook en hj doet het prima hoor.

Maar wij hebben de cars uitvoering (intertoys).

@Mamalien wrote:

Die step van jou laatste foto dat soort vind ik ook geweldig!

Maar ik heb zelf zoiets van dan moeten ze wat ouder zijn.

Maar Anne is al bijna 3 dus misschien kan het hoor.

Wij hebben één van de blokker.

Inderdaad niet zo’n mooie als die dure maar hij doet het prima en voor wat ze er mee doen vind ik het nu prima.

Ze vind het mandje vooral heeeeel erg leuk (tip) want zo kan er vanalles mee :inlove: .

Dit is dezelfde die nu bij bart in de aanbieding is voor 17.50euro. Maar mn partner vind m niet stevig genoeg aandoen :? . Anne gaat er echt mee door de bossen en als wij wandelen gaat de step mee, over stoep, straat, modder en dat een keer of 4 per dag en dan nog met buitenspelen (ja, ze stept erg graag :lol: , ook al wisseld ze af en toe af met haar fiets (op haar 12 inch fiets kan ze ook al erg goed uit de voeten)) We zullen wel even zien.

:-*

Stein heeft die bovenste en is er echt gek op. Hij stept elke dag wel

Opa en Oma hebben gister het stepje bij de blokker gekocht, hetzelfde die Mamalien heeft.

Anne kan wel op een step met 2 luchtbandjes, maar het doet zo grof aan. Met deze kan ze dan tot volgend jaar doen, en als ze steppen dan nog zo leuk vind krijgt ze die grote step van K3 voor haar 4e verjaardag.

Hartelijk dank voor al jullie reacties :-*