Welke staafmixer of blender?

Hopelijk kan ik hier advies krijgen??!

Voor als mijn meisje strax aan de fruit- groentehap mag, wil ik met alvast ff orienteren op een staafmixer! Wat zijn jullie ervaringen met welke mixer/ blender?

ben je er al over uit of je je kindje gepureed voedsel gaat geven als bijvoeding?

Er zijn nog andere manieren (die je wellicht niet kent, maar wel in overweging zou willen nemen), en dan heb je in het geheel geen staafmixer o.i.d. nodig.

Je bedoelt Rapley? Ik wil iig ook met lepeltjes in de weer, dus wel gepureerd fruit/ groenten!

dan zou ik een hele simpele staafmixer kopen, zeker als je het alleen daarvoor gaat gebruiken. die pureren gewoon mooi glad

Ik heb er 1 van 15 euro van de Hema.

Zit een maatbeker bij, hakmolen en nog een garde.

Super ding!

Heb mijn Phillips ervoor weggegooid.

Ik gebruik hem ook nergens anders voor dan de babyhap.

Hier de allersimpelste braun. Doet precies wat ie moet doen, het boeltje fijnmalen :mrgreen:

Thnx! Ga m iig ff kijken bij de hema, heb ook ergens gelezen dat ie makkelijk schoon te maken is :thumbup: (zeker niet onbelangrijk) :wink: .

Haha, dat was ik ook. :wink:

Heb je hem inmiddels?

Nee nog niet gehaald, wij hebben een hele kleine hema daar heb ik m niet zien staan. We willen ook wachten tot 6 maanden…luv is bijna jarig dus ik d8 leuk cadeautje (we kopen altijd iets nuttigs voor elkaar)! Haha dat cadeautje is een tuinparasol geworden :wink: