welke sportschoenen?

Onze zoon gaat naar basis! Maar nu heeft hij dus wel sportschoenen nodig voor met gym.

Weet wel al dat het geen zwarte zool mag hebben maar nu is mijn vraag welke is nou t beste?

Gewone sportschoenen??? Help :oops: :mrgreen:

optie 1: RUCANOR gymschoen

optie 2: Runcanor gymschoen met klittenband.

optie 3: sportschoen

Ik heb sportschoenen gehaald bij de scapino voor 3 euro volgens mij.

Ze hebben geen veters, maar klittenband, werkt echt prima :thumbup:

Ik heb goedkope gymschoenen gekocht bij de schoenenreus, gewoon gekeken welke er geen zwarte zool hadden en er wel stoer uit zagen en die waren ook maar 5,- volgens mij.

In de kleuterklassen gymmen ze in een kleine zaal en had/heb ik voor de kinderen gewoon dit soort, de goedkoopste die er zijn. Iets van 2 of 3 euro bij Scapino:

Nu gymt Indy in de grote zaal wel met echte sportschoenen.

Ik heb nr 2 van iemand gehad die ze nog had liggen en zelf ondertussen de volgende maat gekocht.

oh ja niet van rucanor maar van scapino oid.

Anne gymde op de eerste witten op die foto s en op die zwarte turnt ze. Nu ze voetproblemen heeft heeft ze op school en met warming up met turnen nike sprotschoenen aan met nepveters en klittenband. Voor op school zijn normaal die eerste 2 foto s het meest gebruikt zie ik hier. De kinderen moeten ze in elk geval makkelijk zelf aan en uit kunnen doen.

Wij hebben voor Laura zoiets als die tweede foto, maar dan niet van een ‘echt’ merk, gewoon goedkope van de Bristol of Scapino geloof ik.

hier ook de nummer 2 (dus met klittenband) maar dan niet van Rucanor.

Hebben ze geloof ik bij de schoenenreus gekocht voor 3(?) euro ofzo. Zou het niet eens meer weten :oops:

Maar die zijn ideaal. Kunnen ze prima zelf aan en uit doen.

Oke dank jullie wel :slight_smile: ga een deze dagen maar eens bezoekje brengen aan schapino :smiley: Ben benieuwd of ze ook leuke rugzakken hebben :slight_smile: nieuw school nieuw tas vind ik wel :wink: :oops:

toen ze hier naar school gingen voor het eerst, was dat met een nieuwe schooltas, nieuwe beker+bakje en een tasje met de gymschoentjes.

Zowel de oudste als de middelste voelden zich helemaal de man met hun stoere nieuwe tas etc. ‘ik ga naar school en neem mee’ :lol:

Maaike heeft hele smalle voetjes, ik kan alleen de “ballet” schoentjes van de schoenenreus aan haar voetjes doen. Maar de zooltjes zijn eigenlijk te glad.

De rest van de schoentjes met klitteband daar slipt ze uit.

Ik ga nu toch maar veterschoentjes kopen (die kan je lekker vast om haar voetjes aantrekken) en met de juf overleggen of zij ze vast wil maken :eh:

Ik denk dat Maaike het niet leuk zal vinden om als enige haar eigen schoenen niet aan te doen… maar ik weet het anders ook niet…

@Happy mommy wrote:

Maaike heeft hele smalle voetjes, ik kan alleen de “ballet” schoentjes van de schoenenreus aan haar voetjes doen. Maar de zooltjes zijn eigenlijk te glad.

De rest van de schoentjes met klitteband daar slipt ze uit.

Ik ga nu toch maar veterschoentjes kopen (die kan je lekker vast om haar voetjes aantrekken) en met de juf overleggen of zij ze vast wil maken :eh:

Ik denk dat Maaike het niet leuk zal vinden om als enige haar eigen schoenen niet aan te doen… maar ik weet het anders ook niet…

probeer Fitz Kitz eens, die zijn wel een stukje duurder, maar vallen mooi smal! :thumbup: Je hebt ze met veter, klitteband en gespje in allerlei soorten kleurtjes en motiefjes :smiley:

Fitz Kidz… ik ga meteen kijken waar die te koop zijn…

Dankje :smiley: :thumbup:

Mijn advies is : Koop schoenen met klitteband. Veters strikken kunnen ze vaak nog niet zelf en de juf heeft hier geen of nauwelijks tijd voor.

Hier dus ook gymschoenen van de Scapino met klitteband.

en koop ze goedkoop :wink: In het eerste jaar kon ik 3 keer nieuwe gymschoenen kopen omdat dochter zo snel groeide.

@Karin2 wrote:

Mijn advies is : Koop schoenen met klitteband. Veters strikken kunnen ze vaak nog niet zelf en de juf heeft hier geen of nauwelijks tijd voor.

Hier dus ook gymschoenen van de Scapino met klitteband.

Yep, hier ook de goedkope van de Scapino met klitteband. Hoewel, het kon ook nog wel eens Bristol zijn :think:

Hoe dan ook, ik zou geen dure sportschoenen kopen voor die ene keer in de week dat ze gym hebben.

Ik heb nr. 2 gekocht…maar die zijn tot op heden nog noooooit gebruikt op school…de kids gymmen namelijk op blote voeten…de juf vraagt er niet eens om…

De eerste weken zaten ze standaard di en do in de tas,omdat niet duidelijk was welke van die dagen zijn groep gym had.

Nooit heeft hij zijn schoenen gebruikt…

Ze gymmen allemaal op blote voeten en ondergoed.

Nu gymmen ze ook niet elke week. Bij mooi weer spelen ze ipv gym extra buiten en bij slecht weer gymmen ze wel die dagen.

Ofwel ze verzinnen iets om buiten te doen (buitenspellen).

Zal er binnenkort eens naar vragen,maar de schoenen die hij toen droeg past hij al lang niet meer…zal er als het nodig is ook zeker niet veel geld meer aan uitgeven.

Nu had ik rucanors liggen, scheelt wel dat hij ze voor de peutergym wel gebruikte daarvoor…