Welke sport doe jij of wat krijg je per week aan beweging?

Ik heb vandaag weer geskeelerd en dat vind ik dus echt heerlijk. Dat hardlopen met Evy, dat heb ik gedownload, maar ik kan mezelf er nog niet echt toe zetten het te doen.

Ik heb het meeste gewicht op mijn heupen en bovenbenen zitten, dus ik zoek eigelijk wel iets wat specifiek mijn bovenbenen met name traint… wat meer spiermassa daar lijkt me niet verkeerd…

En ik ben dus bang dat ik in gevalletje sportschool ook eerder donateur ben dan deelnemer :shifty:

Ik sport dagelijks minimaal een half uur.

Ik doe aan hardlopen(10km/u), hoepelen, fitnessfietsen (thuis), wandelen (6km/u) en zwemmen (40 baantjes per half uur).

De afwisseling maakt het nog leuker!

Goed hhor Cell, lekker bezig :thumbup:

Dan moet je vooral geen lid worden van de sportschool :lol:

Hier hardlopen met Evy. Mijn vader is marathon loper en mijn broer profwielrenner. Jaren lang heb ik tegen het sporten aangeschopt, vond het helemaal niets. Ik rijdt wel paard, maar dat is meer sport voor het paard, vindt mijn vader…

Maar dus uiteindelijk toch begonnen met Evy, en ik ben nu al met het tweede programma bezig, en… Ik vind het leuk! Ben7 kilo kwijt en heel wat centimeters!

Hier hardlopen met Evy. Mijn vader is marathon loper en mijn broer profwielrenner. Jaren lang heb ik tegen het sporten aangeschopt, vond het helemaal niets. Ik rijdt wel paard, maar dat is meer sport voor het paard, vindt mijn vader…

Maar dus uiteindelijk toch begonnen met Evy, en ik ben nu al met het tweede programma bezig, en… Ik vind het leuk! Ben7 kilo kwijt en heel wat centimeters!

Inmiddels dagelijks sporten… ik ga dagelijks 20 minuten skaten (begon met 10 minuten, hoop uiteindelijk wel een uur vol te kunnen houden). Ik loop om de week 's avonds ook nog een uur met een vriendin. Ga dan eerst skaten en dan nog wandelen. En elke donderdag ga ik naar Zumba… ik vind het leuk!!!

Super he Cell; Zumba vind ik ook fantastisch. :mrgreen: :wink:

Tjee… Ik sport dus helemaal niet. Vind gewoon niets leuk genoeg om er na het werk of in het weekend nog het huis voor uit te gaan. Wel fiets ik naar mijn werk. Voor mijn lijn/gewicht hoef ik het niet te doen, dus er is ook niet echt een stimulans… Maar een betere conditie en een fitter gevoel zou ik wel willen hebben!

Misschien kan je samen met een vriendin iets doen? Dat stimuleert meer dan iets in je eentje doen en is ook nog eens gezellig!

Ik vind zumba ook geweldig, kan niet stil blijven staan als de muziek begint!

Noor… ik was ook jaren zo hoor… heb wel dingen geprobeert, maar zodra ik in een kleedkamer terecht kom… dan begint mijn tegenzin al.

Ik doe nu Zumba in de aula van een lagere school… je fietst er gewoon heen in je sportkleding en nadien fiets ik weer terug en thuis kleed ik me dan na een douche lekker om.

En wandelen vind ik vrij saai, als ik alleen moet, ga ik dus niet snel. Maar ik heb een vriendin die als haar man geen avonddiensten draait meegaat, dus dan ga ik wel en kletsen we gezellig. 1 uur wandelen is ook goed voor ruim 300 calorien verbranden en conditie opbouwen.

Skaten/skeeleren vind ik nu ook erg lekker. Gewoon ipod op mijn hoofd en lekker een rondje doen, stukjes lekker rustig en dan ineens een sprintje… een halfuur is goed voor 300 calorien en een stevige conditietraining en een uur is helemaal heerlijk. Ik zie het ook echt als tijd voor mezelf. Ik ben de hele dag huisvrouw en moeder en 's avonds vind ik het heerlijk om mijn hoofd leeg te maken en even gewoon mezelf te zijn. Dat ik er van afval is mooi meegenomen, maar het is mij vooral te doen om meer energie, een hoger metabolisme, gezonder zijn enz.

Ik ben in september 2010 begonnen met hardlopen. Dat vond ik heerlijk. Het heeft wel heel veel moeite gekost. In de eerste 4 maanden veel blessures gelopen. Maar uiteindelijk begreep mijn lijf het en had in de tien kilometer, mijn streven, in de benen. En toen raakte ik zwanger. Ik heb tot aan de 16e week nog een paar keer gelopen, maar het lukte me niet meer. En nu doe ik niets. Vreselijk. Ik had me namelijk zo ontzettend voorgenomen om in ieder geval te blijven wandelen. Ik hoop dat ik het weer op kan pakken zodra ik eens ophoud met dat gekwakkel met mijn gezondheid…

ik loop nu vooral trappen op en af :?

Tot de winter heb ik aan trimhockey gedaan, recreatief hockey dus geen competitie. Erg leuk; teamsport, samen wat doen en je hebt totaal geen tijd om na te denken over alle sores :mrgreen: Maar ik kreeg een slijmbeursontsteking aan mijn rechterarm, stomme blessure :wall:

Dus nu doe ik niets en daar baal ik van. Misschien een goede reminder voor de komende tijd…

Ik loop ook met Evy.

Ik haat sport, ik haat buiten adem zijn en ik vind het niks om erg te zweten.

Maar dit vind ik echt heerlijk!

Inderdaad, ff tijd voor mezelf, echt een luxe, eigenlijk. En ik ga gewoon niet erg snel, dat scheelt ook. We hebben met een stel meiden die dit ook doen een clubje op facebook, kunnen we elkaar flink aanmoedigen en complimenten geven, erg leuk!

Goed van je, dat je zo bezig bent!

Groetjes,

LaBruja