Welke spellen bij Playstation 2?

We krijgen een Playstation 2 van een kennis. Onze zoon speelt nu graag op een geleende Nintendo 64, dus ik denk dat hij er veel plezier van kan hebben. Zelf heb ik werkelijk niets met spelcomputers en weet ook dus niet welke spellen leuk zijn voor hem.



Iemand ervaring hiermee? Wat zijn leuke spellen voor een vijfjarige jongen?

snowboarden is leuk!



je kan ook eens naar een spelletjeswinkel gaan (b.v. game mania). Daar hebben we ze ook een heleboel 2dehands spelletjes. Dan kan je meteen advies inwinnen over spelletjes die geschikt zijn.

Mijn neefje heeft daar een voetbal spel op en eentje van Cars en een auto-race spel.

Nog wel meer ook maar die heb ik ooit eens gezien toen ik er was dus vandaar dat ik het weet hihihihhi!

mijn stiefzoontje heeft ook Cars, maar dat is op de PS3. is trouwens erg leuk hoor, dus als je dat spelletje ook voor PS2 kan vinden, is dat een aanrader.

op de Ps2 speelde mn oudste zoon altijd tony hawk skateboarding. erg vermakelijk spel, echte aanrader! verslavend… hij was er altijd uren mee zoet. Ik zoek eigenlijk een man die deze interesse deelt met mijn zoontje. Zelfs de vakanties waren op deze manier wel makkelijk door te komen voor hem :wink:

ik vond op de playstation 2 altijd crash bandicoot leuk, en jak and dexter.



maar ik weet niet of jou meneertje dat leuk vind, anders even op youtube in typen en kijken of je kan zien hoe het gespeeld word :slight_smile:

Bedankt! Ik ga ze allemaal even bekijken…

@MegaMindy wrote:

ik vond op de playstation 2 altijd crash bandicoot leuk, en jak and dexter.



maar ik weet niet of jou meneertje dat leuk vind, anders even op youtube in typen en kijken of je kan zien hoe het gespeeld word :slight_smile:




Ja, crash bandicot is echt een leuk spel om aan je kinderen te introduceren. Echt vermakelijk en uren speelplezier. Heel onschuldig ook, leuke verhaallijnen en genoeg uitgebrachte delen :slight_smile:

speel momenteel zelf voor Shrek :mrgreen: