Mijn dochtertje gebruikt Nutramigen en daarbij Nutriton en ik heb de Aventflessen. Bij de standaard speen 2 krijgt ze niks uit en bij de 123 van avent verslikt ze zich al op stand 1. Wie heeft hier ervaring mee?
…
Ik had bij Tessa ook die voeding met de nutriton…
Wij hadden eerst de difrax s-flessen met een pap speentje…
Tot ik ze anderhalf uur liet uitkoken toen heb ik gewoon de goedkope etosflessen gehaald met een papspeentje…
Maar etos heeft ook de brede spenen die je volgens mij ook gewoon op de aventflessen kan doen… kijk anders daar eens tussen voor een papspeen…
En dan dus idd een met een stand ( gaatje of spleetje)…
Succes…
Quinten drinkt ook voeding met nutriton.
Hij drinkt nu uit een dr. Brown fles met papspeen, maar toen hij kleiner was dronk hij eerst uit speentje 2 en daarna 3. Die hebben gewoon een wat groter gaatje. (en zuigen niet vacuüm :mrgreen: )
Aventspenen hebben kleine gaatjes (speen maat 2 heeft gewoon 2 kleine gaatjes, speen 3 heeft 3 kleine gaatjes enz. dus dat schiet niet op)
Inderdaad, bij de spenen van Avent is het niet zo dat de gaatjes groter worden, maar dat er meer gaat bijkomen. En bij dikke voeding is dit niet handig.
Ikzelf gebruik preventieve hypo-allergene voeding met Nutriton en gebruik een Difrax fles met M-speen.
Ik ben wel de 3-standenspeen van Avent gaan gebruiken toen mijn meisjes Nutriton moesten in de voeding. In het begin verslikte ze zich inderdaad een aantal keer. Na een dag of wat waren ze er aan gewend en nu gaat het hartstikke goed.