onze dochter zuigt de speen heel snel vacuum en sinds een paar dagen heeft ze ook veel last van darmkrampjes.
nou werd ons geadviseerd om voor de dr brown fles te gaan kijken morgen maar we hoorde ook dat die speen daarvan flexibeler is dus voor haar waarschijnlijk te zacht omdat ze echt behoorlijk hard zuigt en daardoor ook vrij snel drinkt ze spuigt niet.
heeft iemand advies voor ons
Ik (of eigenlijk onze dochter ;)) vind de Difrax flessen en spenen heel fijn. Dit mbt vacuum zuigen en mbt de stevigheid van de spenen.
@Nienke123 wrote:
Ik (of eigenlijk onze dochter ;)) vind de Difrax flessen en spenen heel fijn. Dit mbt vacuum zuigen en mbt de stevigheid van de spenen.
Hier ook een succes!
B-Free fles, gebruik heb al sinds de geboorte.
Mijn dochtertje is nu 15 maanden en gebruik hem nog steeds de fles heeft nog nooit vacuum getrokken hier.
De speen is heel erg flexibel en zacht indd. Maar als ze te hard zuigen gebruik je toch gewoon een speen 1, dan kunnen ze hard zuigen maar komt er toch nog niet teveel uit.
Nure had ook erg veel last van veel te snel drinken en darmkrampjes.
Hij was erg gulzig.
Wij zijn toen over gegaan op de Difrax. Wel die met de scheve hals.
Dat is toen goed bevallen :thumbup: .
Dr. Brown hadden we ook. Maar die beviel bij ons niet :thumbdown: .
Hier ook difrax
sorry vergeten te vermelden maar we hebben nu de difrax we hebben de S speen gehad en moesten over naar de 1,2,3 speen maar we merken geen verbetering.
de krampjes worden erger en het vacuum trekken is niet veranderd, ze is heel gulzig maar eruit en erin doen geeft alleen maar teveel lucht.
klopt het ook dat darmkrampjes in de avond erger zijn dan overdag want we merken nu twee avonden rond 8 uur dat ze begint te huilen en de spartelen methaar beentje en armpjes. op dit moment is ze weer rustig maar het houdt wel paar uurtjes aan.
@romata wrote:
B-Free fles, gebruik heb al sinds de geboorte.
Mijn dochtertje is nu 15 maanden en gebruik hem nog steeds de fles heeft nog nooit vacuum getrokken hier.
De speen is heel erg flexibel en zacht indd. Maar als ze te hard zuigen gebruik je toch gewoon een speen 1, dan kunnen ze hard zuigen maar komt er toch nog niet teveel uit.
waar kan je die fles eventueel kopen want hier hebben wij nog nooit van gehoord? hebben jullie er ook geen last van gehad dat de speen vacuum getrokken werd ?
De dr Brown fles :thumbup:
De dr brown fles kun je eigenlijk verglijken met de b-free fles.
De b-free fles is de orginele en toen hebben ze de dr brown nagemaakt, en die krijg je bij de prenetal enz de dr brown.
Je kunt de verkoopadressen op internet zien van de B-free fles.
Heb ook difrax de s-fles :thumbup:
Is het ‘gaatje’ aan de onderkant van de fles goed open? Als dat dicht zit, trekt hij namelijk wel snel vacuum. (Is wel iets om even na te kijken, Jinthe trok hem dan namelijk ook heel snel vacuum (en met een te kleine speen ook), maar het kan natuurlijk ook dat die fles/speen voor jouw dochtertje niet geschikt is.)
mijn dochter trekt ook 123 speen en die van avent vacuum, maar die van difrax niet. ze trekt de fles wel heel snel leeg als je haar haar gang laat gaan. ook met kleinste speengaatje. nu heeft ze verborgen reflux en krijgt ze johannesbroodpitmeel en dan krijgt ze het moeilijker uit de fles, en doet er dus langer over. daar ben ik erg blij mee, want dan krijgt haar maagje minder in 1 keer te verwerken. we proberen er ook een half uur over te doen met ruin pauze tussendoor.
en ja; de bekende krampen zijn voornamelijk later op de dag, begon hier rond 17.00 uur tot uur of 4 in de nacht. nu wordt het iets minder gelukkig.
hier ook al lang erg blij met de dr brown fles :thumbup:
dodie fles. wij hebben difrax gehad, smal breed advent ect, maar aukje drinkt hier alleen uit.
Zij heeft ook veel last van krampen gehad. maar dit was ook tevens een allergie.
wij hadden vroeger ook de dodie flessen. volgens mij heeft Etos ze ook.
In t ziekenhuis gebruikten ze deze ook omdat de meeste kindjes wel uit deze fles dronken. Met Avent enzo komt vaker voor dat kinderen er niet uit drinken. Ik was altijd supertevreden over dodie. Ik had wel een hele voorraad avent, maar ook ons zoontje wilde niet uit avent drinken.
Winnie the pooh fles. Bij de kruidvat :oops: :mrgreen:
@natasja wrote:
wij hadden vroeger ook de dodie flessen. volgens mij heeft Etos ze ook.
In t ziekenhuis gebruikten ze deze ook omdat de meeste kindjes wel uit deze fles dronken. Met Avent enzo komt vaker voor dat kinderen er niet uit drinken. Ik was altijd supertevreden over dodie. Ik had wel een hele voorraad avent, maar ook ons zoontje wilde niet uit avent drinken.
haha dit zou dus mijn verhaal kunnen zijn.
heb hier ook een hele collectie advent (en difrax breed/smal en tommy en nog 6 andere merken)