welke sokjes?

Wij zijn altijd helemaal weg geweest van de noppies sokjes, maar dana begint eruit te groeien en we hebben de grootste maat van noppies gehad.



Welke sokken (maat 23-26) zijn erg fijn en gaan niet zo makkelijk uit?



Ik heb van de buurvrouw st oliver gehad maar die zakken ook af en heb van de hema geprobeerd, zijn te doen maar niet zo fijn als de noppies.

Hier laatste keer gewoon odinaire sokjes van de wibra en zitten super!

action is ook erg fijn… kruidvat ook… niet die bambino, maar die gekleurde…

hier ook heel erg tevreden over die van de Wibra.

Keer toevallig gekocht toen we op vakantie in een park waren en geen sokjes bij ons bleken te hebben :shifty:

hmm, dan maar eens bij de wibra gaan kijken, ik ben benieuwd

Thx meiden.

Hier sokjes van de Wibra en Action. Prima sokken en ze zijn ook nog eens goed betaalbaar.

ja dat vast wel, die noppies waren redelijk aan de prijs, maar het wel waard. Ik vond die van de hema laatst ook wel redelijk oke, maar ze hebben niet de pasvorm die de noppies hebben (heb ook le big en villahapp gehad die zaten ook super)

Wibra en Action vind ik prima sokken en lekker betaalbaar ook

De hema sokjes vallen hier continu uit.

Ik ben nu erg van de Bonnie Doon sokjes, die blijven echt heel goed zitten.

Maar goed, dat zijn dan ook weer niet de goedkoopste, dus als die van de wibra ook goed zitten is dat altijd te proberen.

Och help, ik heb niet goed op je maat gelet.

De jongens hebben hier wel sokken van de hema die goed blijven zitten.



Noortje heeft sokjes van Bonnie Doon, ietsje kleinere maat dan die jij zoekt.

Hema!

Hier ook fan van de sokken van action.

1,79 voor 3 paar geloof ik, en ze blijven ook mooi in de was.

Ik was altijd alles op 60 graden dus dat zegt ook wat.

dan ga ik de action en wibra eens proberen, de hema vond ik ook wel redelijk maar toch wel ietswat afzakeffect :wink:



Zal ook wel heel erg per voetje verschillen natuurlijk.

Hier heb ik ook wat aan! Action of de Wibra…



Soms doe ik het tweede sokje aan en heeft de kleine druif haar eerste sokje alweer uitgetrapt of getrokken. :roll:



Zouden sokjes ook met superlijm aan de voetzooltjes verkocht worden? :mrgreen:

Zeeman!

nou ik ben bij de wibra geweest, wat een lachertje zeg 1,49 voor 2 paar, moest toch wel heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang nadenken of ik het voor die prijs wel durfde uit te proberen :lol:

Dus ik ben benieuwd, ze zien er wel hetzelfde uit als die van de hema maar staat wel iets van extra strech op ofzo, dus we zullen eens zien.

Emma heeft van de h en m, maar dan wel grotere maat, weet niet of ze ook kleiner hebben. Zitten super.

Voor beeb zweer ik bij bambino van kruidvat tegenwoordig!

Voor ukkies zweer ik bij Wibra en voor groters de sokken van Hans :wink:

ja ik was van de week bij hans en zat in twijfel, zal ik deze eens proberen, maar ik vond ze er nu niet bijzonder uitzien ofzo, dus niet gedaan maar ik heb voor dana toen ze klein was ook bij de hans gekocht, die waren super! Liggen nu klaar voor elin als ze erin groeit, heb nu voor dana de wibra gehaald om uit te proberen, ben benieuwd.