Welke smartphone simlockvrij???? Ervaringstips gevraagd

Ik wil een smartphone kopen, maar ik heb 0,0 verstand ervan. Eerst dacht ik aan een Samsung Galaxy Y, daarna adviseerde mijn zwager mij een LG Optimus 5… Ik wil er op kunnen Internetten en mee kunnen bellen, foto’s maken is minder belangrijk. De prijs, tsja, zeg maximaal 160 Euro ongeveer??? Wie geeft mij ervaringstips??? Ik ben ook al aan het vergelijken op Internet…



Alvast bedankt!



Viratine

Ik heb een samsung galaxy gio. Volgens mij is die iets uitgebreider dan de Y, maar in het dagelijks gebruik is 'ie vrijwel hetzelfde.

Een super telefoon vind ik het, nooit problemen mee en simpel in gebruik.

Alleen gebruik ik hem dus eigenlijk nooit om te internetten. In het begin wel gedaan, maar ik vind het scherm daarvoor iets te klein. Als je veel gaat internetten ermee, dan zou ik dus eentje uitzoeken met een wat groter scherm.

Ik had trouwens op internet een aantal telefoons uitgezocht en die ben ik in winkels gaan bekijken. Op die manier kun je al weer een aantal van je lijstje afhalen :).

Succes met zoeken!

Manlief heeft op advies van een goede vriend die er verstand van heeft een wolfgang gekocht bij de aldi. Schijnt een beest van een telefoon te zijn voor weinig geld, nadeel is alleen dat ze er niet altijd zijn.