welke sint movie?

morgen een vrij daggie met zoonlief. Zal ik naar de verdwenen pakjesboot gaan, of naar de meezing moevie?

ik wou ook naar de film van sinterklaas gaan met die van mij (ik denk volgende week) maar weet ook niet zo goed welke ik moet kiezen

Het lijkt mij leuk voor een kindje van Nano’s leeftijd om actief mee te kunnen doen, dus meezingen in dit geval. Of hij dat ook leuk vindt weet jij waarschijnlijk wel :wink: Ik zou kiezen voor de Meezing Moevie dus :slight_smile:

De meezing moevie is echt heel leuk en zo zie je ook hoe het kan dat alle pakjes in het water zijn gewaaid

Jill en ik vonden m echt heel leuk

Wij zijn ook naar de meezingmovie geweest. Ik vond hem erg tegenvallen, had er iets meer van verwacht ,en zoveel hoef je niet mee te zingen, maar een paar nummers.

Maarrrrrr bij ons was het ook vrij rustig dus en zong er bijna niemand mee. Mijn dochter heeft wel heel erg genoten van de film :thumbup:

Mijn kinderen zijn naar de verdwenen pakjesboot geweest. Ze vonden het wel leuk geloof ik. Mijn sm vond het een beetje een simpel verhaal.

Ik had gehoord dat de meezingmoevie in een lijn staat met het Sinterklaas Journaal wat mijn kinderen elke dag trouw kijken. Dus eigenlijk wil ik misschien ook wel naar die film.

Als ik nu zou moeten kiezen en ze waren nog nergens geweest zou ik meezingmoevie kiezen…

Wij zijn naar beide geweest.

De meezingmoevie is gewoon een uur lang sinterklaasjournaal met wat meezingliedjes. Allemaal heel herkenbaar voor onze oudste, dus die vond het wel leuk.

De verdwenen pakjesboot is een echte sinterklaasfilm. Heeft ze ook wel van genoten.

Twee totaal verschillende films dus.

Gewoon naar allebei gaan en meegenieten :wink: :inlove:

Oh, onze jongste vond het allemaal veel te eng :lol: . Die vond het dus echt niet leuk. (Hij heeft alleen de film gezien, heb hem maar niet meer meegenomen naar de meezingmoevie)

als ik dat zo hoor zou ik kiezen voor de pakjes boot ik denk dat mijn zoon dat het leukste gaat vinden en 2 films vind ik wel een beetje veel (nu ik op het eind loop)

Mijn sz is met mijn nichtjes naar de verdwenen pakjesboot geweest. De meiden vonden het super, en sz ook, ze vond het erg leuk dat er grappen in zaten die alleen door volwassenen te volgen waren. Zelf geen van beide gezien.

Ik ben zondag met Roos naar sinterklaas en de verdwenen pakjesboot geweest. Was een erg leuke film! :thumbup:

Oh Fiep misschien is vanavond reserveren wel fijn, zondag wilden wij smorgens en toen was het uitverkocht, toen gereserveerd voor de middag.

nou ik ben net terug van de pakjesbootfilm…

uuuuuh, jemig wat een vre-se-lijk tenenkrommende film :silenced:

ik ben dus écht allergisch voor dit soort kindervermaak…Van die mensen die dan denken dat ze een slechterik alleen maar kunnen uitbeelden door totaal idioot te gaan bewegen…brrrrrr…

niet alleen de aanwezigheid van adriaan deed me terugdenken aan bassie en adriaan… :shifty: :wall:

ik vroeg wat nano er van vond, die vond um ‘benauwd’ :mrgreen: . Nee hij vond um een beetje eng (die kinders op die pakjesboot, ooooh jeeeee) en ik denk dat er voor hem iets te weinig vrolijk sint en pietenplezier in zat en te veel ‘normale’ mensen die een beetje zitten te praten.

een echte aanrader dus :wink: