welke serie gebruikte dit liedje???

aaargh. Zet net een cd op die ik al tijden niet meer geluisterd heb, en opeens komt een melodietje me heel erg bekend voor van een serie, denk ik, maar ik weet niet welke…een beetje een feel good iets, van nederlandse bodem denk ik…iemand??

http://www.youtube.com/watch?v=oG3yj_l_Zdw

het thema vanaf seconde 10 tot 20

jullie snappen toch wel dat zulke vraagstukken super irritant zijn, en dat je dan dus gewoon snel een antwoord wil???

het enige wat ik zelf kon bedenken is a’dam en e.v.a, maar ik kan van de stukjes die ik terug kijk, het niet vinden.

het is zo’n beetje zo’n thema dat dan in elke aflevering bij min of meer dezelfde gebeurtenis te horen is. denk ik… :shifty:

en ik ben een ontzettende publieke omroepen-doos, dus wslk is het van een publiek net.

Doet me denken aan The Sound of Music.

haha, neeeeee! dat is wel heel erg de verkeerde richting op.

(ik ga zelfs twijfelen of ik wel het goede linkje neer heb gezet)

Ik herken het niet, maar het zou zomaar een deuntje kunnen zijn wat onder een item in een programma zit; bijv. bij hello goodbye oid.

Deed me erg denken aan dit; http://youtu.be/waNCfEYt-w8

Gek genoeg doet het mij denken aan -niet feelgood- het father & daughter filmpje.

@lydia wrote:

Gek genoeg doet het mij denken aan -niet feelgood- het father & daughter filmpje.

ooow, die ga ik checken. zou zomaar kunnen. heb hem nu opstaan , nee, is niet.

en feel good, uh dat is bij mij niet bridget jones of zo…ik heb het idee dat een fijne serie was. de muziek is ook beetje melancholisch he…oooh grom.

heeft wel iets weg van Baantjer???

Ik ken het niet, maar het heeft iets weg van het Franse deuntje in de serie Ik vertrek.

@leeuwtje74 wrote:

dat kwam ook meteen in mij op

@Heleentje wrote:

@leeuwtje74 wrote:

dat kwam ook meteen in mij op

nee baantjer is tielemans toch?

ik heb het gevoel dat het ook wel een kinderserie zou kunnen zijn, iets vpro-erigs…aaah ik trek dit niet 8)

Ken het niet, maar waar ik aan denk als ik dit hoor is Amelie :wink:

snap snap, maar amelie is het ook niet. Die muziek van tiersen kan ik dromen.

andere hulptroep kwam met Pretpark Nederland, had ook zomaar gekund, maar is het toch ook niet. allemaal beetje zelfde soort muziek natuurlijk, maar niet precies dit thema

misschien heb ik het maar verzonnen, en blijf ik de rest van mijn leven in onwetendheid rondlopen. wat een vre-se-lijk vooruitzicht :x

Baantje is inderdaad Toets Tielemans, maar de melodie lijkt er op.

Verder heb ik eerlijk gezegd geen idee.[/img]

@fiep klophout wrote:

snap snap, maar amelie is het ook niet. Die muziek van tiersen kan ik dromen.

andere hulptroep kwam met Pretpark Nederland, had ook zomaar gekund, maar is het toch ook niet. allemaal beetje zelfde soort muziek natuurlijk, maar niet precies dit thema

misschien heb ik het maar verzonnen, en blijf ik de rest van mijn leven in onwetendheid rondlopen. wat een vre-se-lijk vooruitzicht :x

Om dat te voorkomen zou ik zelf maar een serie gaan schrijven… iets publiekomroeperigs met hoog sentiment gehalte en dan dit deuntje er onder… want hier mee rond blijven kan natuurlijk niet, daar moet iets mee :wink: .

hey hallo, ik zit hier nog steeds mee he… :roll:

dus kom maar op met dat goede antwoord.

waarom laat je geen reactie achter bij het filmpje ? misschien weten zij het .

het klinkt mij niet bekend dus ik kan je niet helpen helaas

Ik herken het ook. Is het niet iets van de vpro? Welllicht een kinderserie dan, ik ga nog even broeden.

het eerste wat in mij opkwam was ook Baantjer maar die valt af daarna kwam een heeeel kort ogenblik swiebertje in mij op… maar dat zal het ook wel niet wezen dus nee ook geen idee… maar ik ga wel ff verder brainstormen