we gaan toch nog even verder zoeken mijn vriend is nog niet helemaal overtuigd van deze naam
hij zei brinta… :thumbdown:
Nou, je hebt nog even de tijd gelukkig!
Oh wat jammer dat je vriend nog niet overtuigd is want het is een prachtige naam :inlove:
Ik had ook voor brynn gekozen, ik vind het een stoere maar ook mystieke klank hebben, echt een mooie naam :thumbup: en het past ook nog eens goed bij Jace (ook een mooie naam trouwens :inlove: ).
Wat smaken toch kunnen verschillen hè :mrgreen:
Ik snap het gevoel bij Brynn als Brijn
MAAR omdat er 2 n-en achterstaan wordt het voor mij automatisch Brynn (Brinn)
Jammer dat jouw vriend het niet leuk vindt… Past mooi bij Jace.
Succes!!!
ik heb gekozen voor Brynn.
heel mooi hoor
ik vind Lynn voor een meisje ook zo leuk.
Een héle mooie naam!! :thumbup: Ik ben een van de weinigen die Brinn mooier vind, maar dat komt omdat ik niet zo van Engelse namen houd. Ik zou daarom voor Brinn kiezen.
@Rivella wrote:
Oh wat jammer dat je vriend nog niet overtuigd is want het is een prachtige naam :inlove:
Ik had ook voor brynn gekozen, ik vind het een stoere maar ook mystieke klank hebben, echt een mooie naam :thumbup: en het past ook nog eens goed bij Jace (ook een mooie naam trouwens :inlove: ).
Wat smaken toch kunnen verschillen hè :mrgreen:
Ik vind het dus niets … maar ik houd niet van aparte twijfelachtige hoe schrijf ik of hoe zeg ik naam
@faizaa wrote:
Ja ik heb zelf die twijfel niet, ik las ze ook beide als Brinn moet ik zeggen…
Dus hoewel ik Brynn leuker vind staan… denk ik dat je een boel mensen moet gaan verbeteren… :mrgreen:
jamaar jamaar jamaar… als je Brinn zegt, dan moet je er altijd bijzeggen dat het met dubbel n is… Dus verbeteren moet je toch!
ik vind Brynn leuker!
Ja da’s waar wat Gerdie zegt en als men de naam Brynn/Brinn zal horen zullen veel mensen ook denken dat je het als ‘Brien’ schrijft denk ik…
Klopt Preggie… daarom, zelfs de meest simpele namen wordt fout gespeld of uitgesproken… ik zou dus gewoon pakken wat je leuk vind…
@lydia wrote:
Brinn klinkt als Brinn (als de webwinkel).
Brynn zou ik dan doen… en alleen maar vanwege de winkel :oops: heel stom misschien.
Hihi, ik dacht precies hetzelfde. :mrgreen: Tja, je bent shopaholic of niet, he? :lol:
Overigens vind ik Brynn wel een leuke naam.
Ik hou zelf niet zo van Engelse namen maar deze is goed uitspreekbaar, origineel en het past mooi bij Jace. :thumbup:
Ik zou het schrijven als Brynn! Wat leuk deze naam tegen te komen, we hebben het bij onze zoon ook overwogen als meisjesnaam :inlove: