Welke schoenen?

Mijn zoontje loopt nu goed los en ook buiten. Daarom ben ik

op zoek naar schoentjes voor hem.



De zooltjes moeten goed flexibel zijn. Hij heeft een vrij smalle voet en hoge wreef en de enkel moet goed verstevigd zijn, want hij staat wat op de binnenkant van zijn voet en bij te soepel leer zou hij dan ‘naast’ de zool kunnen gaan lopen.



Ik zou graag de kleur zwart/grijs willen maat 21/22/23 (afhankelijk van het merk) voetlengte ong. 12 cm.



De nieuwste schoentjes van Oxxy leken me leuk, maar die zijn qua leer net te flexibel rond de enkel. Shoesme heeft ook leuke schoentjes, maar ik heb nog geen zwart/grijze gezien. Bij de van Haren ook wel goede schoentjes, maar misschien rond de enkel ook te slap…



Heeft iemand wat adviezen/tips???

Voor mijn zoontje had ik shoesme’s en petit shoes.



Nu heeft hij met zijn 14 maandjes oud leuke geoxjes,maar hij liep ook al heel snel,dus kan heel goed op de geoxjes lopen.



Moet er wel bij vermelden dat mijn zoontje al maat 24 heeft vanaf zijn 13 maandjes oud.

En hij heeft ook grote brede voeten en hoge wreef,dus dat kan makkelijk.



Maar ik vind de shoesme’s wel het lekkerste schoentjes voor die kleintjes,helaas dat ze die niet in mijn zoontjes maat meer had anders had hij weer shoesme gehad.



Veel suc6 met je schoenentocht.

Juul heeft Gattino schoenen. Die zijn stevig rond de enkel een de wreef en heeft een soepel zooltje…

Tyrone heeft die van dr Visser, van Scapino. Die waren bij Kassa het beste uit de test gekomen, en na proberen bevallen ze erg goed! flexibele zool, stevig om de voet heen…



Voor Jayden had ik toen Ecco, maar die vond ik achteraf dus te stijf, te dikke zool…

Dolcis eigen merk zijn ook erg goed…

En idd de dokter visser schoenen, zeker de jongenscollectie…

Serina haar eerste schoentjes waren van het merk gattino en daar liep ze super goed op!



Wesley zijn eerste schoentjes moeten we nog aanschaffen, hij loopt nu en maandje :mrgreen:

lucas zijn eerste echte loopschoentjes waren naturino’s… super stevig schoentje en flexibele zool ook door de ‘zandzool’ die erin zit, vormt het zich telkens opnieuw naar zijn voetje…



Daan had klavertjes 4(zie mijn shoppie), ook soepel leer, toch stevig rond de enkeltjes en een soepel zooltje… Inderdaad, dolcis heeft ook erg goede schoenen… De fysio adviseerde bij daan juist een zeer stevige schoen, met een wat dikker zooltje, hij liep ook wat naar binnen… (heb in mijn shoppie ook voor dat geval een leuk paar staan, zwarte pinocchio’s of die laarsjes) ook daar liep daan stukken beter op dan op dunnere zooltjes…

Bedankt voor de tips. ik ga eens even op internet rondsurfen!