Welke "schoenen"na slofjes?

Laat ik beginnen om te vertellen dat Marit nog niet uit zichzelf staat of loopt … een luie donder is het :wink: Madam komt kontschuifend overal, en vindt het wel best zo :mrgreen:



Ik vindt echter de slofjes, zoals oxxy, boumys etc, te koud worden met dit weer…’

Heb enige tijd geleden bij de prenatal leuke laarsjes weten te vinden, echter die zijn van een soort vilt, en zitten gewoon niet goed :think: … Heb ook al een ander doort laarsjes gekocht, met zo`n wollige binnenkant, maar ook deze zitten gewoon niet goed, en vallen steeds uit, terwijl de maat wel goed…Snappen jullie het nog? :think:



Nu ben ik dus op zoek naar schoentjes, met goede flexibele zool, en die lekker warm zijn en die lekker zitten wanneer mevrouw wel besluit actief te gaan doen :inlove:



Welke schoentjes hebben jullie kleintjes aan? en wat zijn de ervaringen?

ik hb schoentjes van oxxy! ze bevallen niet goed! het is wat een hoger model, waardoor ze er niet goed in lukt met haar voetje! ze zijn trouwens wel erg flexibel!

@konijn wrote:

ik hb schoentjes van oxxy! ze bevallen niet goed! het is wat een hoger model, waardoor ze er niet goed in lukt met haar voetje! ze zijn trouwens wel erg flexibel!




Die heb ik ook, maar ik bedoel dus de volgende stap na slofjes…snappie? :mrgreen:

Bardossa schoentjes

Typ dat op mp in je ziet er een heleboel :wink:

die vinden wij erg fijn!

wij hebben die met het gespje aan de zijkant.



gr melanie

Babyproof schoentjes van Shoesme :thumbup: .

@~Claudia28~ wrote:

@konijn wrote:
ik hb schoentjes van oxxy! ze bevallen niet goed! het is wat een hoger model, waardoor ze er niet goed in lukt met haar voetje! ze zijn trouwens wel erg flexibel!




Die heb ik ook, maar ik bedoel dus de volgende stap na slofjes…snappie? :mrgreen:




die ik heb, zijn echt schoentjes!

Babyproof schoentjes van shoesme. Superdingen, gaan niet uit :thumbup:

@Isabel wrote:

Babyproof schoentjes van shoesme. Superdingen, gaan niet uit :thumbup:




Ik heb ze ook, inderdaad enig en mooie pasvorm, maar niet uit :roll: Hier trekt madam heel de dag haar schoenen uit en als ik haar optil (of uit de wagen til ofzo) moet ik zeker checken of ze er allebei nog aan zitten, ze willen echt nog wel eens ergens achter blijven hangen en dan zijn ze wel zo uit…Verder prima schoen! Tegen dat uitrekken doe je toch weinig ben ik bang :wink:

hier toch altijd slofjes(roosjes) gebruikt. Ik had een late loper(19 mnd) en heb wel voor de winter een maat groter gekocht zodat ik 2 paar sokken over elkaar aan kon doen op de fiets. en voor de wagen in een voetenzak.



natas

@Isabel wrote:

Babyproof schoentjes van shoesme. Superdingen, gaan niet uit :thumbup:




Ja, hier ook…met antislip zool :thumbup: .