Wij willen zaterdag naar de sauna. Nu hebben we al een aantal sauna’s gehad. Toch kan ik niet zo goed een keuze maken naar welke sauna we zullen gaan. We zoeken een sauna niet te ver van de Drechtsteden/Rotterdam in Zuid-Holland. Het mag ook gerust in de omgeving Breda, Gorinchem of zo zijn. Liever weer niet in de Randstad… Met welke sauna hebben jullie goede ervaringen???
Groetjes,
Viratine
Een vriendin van mij gaat altijd naar Thermen Barendrecht en ze is er altijd erg over te spreken! :thumbup:
Elysium is echt top!
Maar ik vind Thermen Holiday in Schiedam ook heel erg fijn en goed! :thumbup:
Elysium staat bij bij op nr 1! Thermen Schiedam op nr 2.
Ik ben het helemaal met je eens Denise! :thumbup:
Elysium… maar ben kortgeleden in sliedrecht geweest… kleiner maar ook erg leuk hoor!
Maar ja… Elysium is echt een dag verwennen!!! Veeeeeeeeel meer dan “sauna”…
Preggie, ik ken helemaal geen sauna in Sliedrecht, hoe heet hij??? Of waar zit hij? Ik zal nog wel even gaan Googlen…
Groetjes,
Viratine
Er zit ook een sauna in Ridderkerk, maar die is niet zo heel groot. Wel gezellig, maar dat is al een aantal jaar geleden dat ik er geweest ben.
gr. lolifant
wij gaan altijd naar schiedam, echt zalig!
Ik stem voor Elysium, de mooiste van Nederland!!
@Denise wrote:
Elysium staat bij bij op nr 1! Thermen Schiedam op nr 2.
bij mij net andersom… maar vooral omdat je in schiedam ook een avond arrangement hebt (had) dus een stuk voordeliger was voor mij
In Papendrecht zit er ook 1. Jaren geleden dat ik geweest ben, maar ik heb me toen prima vermaakt en gerelaxed.
Wij hebben besloten om naar Barendrecht te gaan. In Ridderkerk ben ik pas geweest. Papendrecht was wel altijd onze favoriet!!! Maar het is al weer een hele tijd geleden dat ik met hubbie naar de sauna ben geweest, dus ik kijk er erg naar uit!!!
Groetjes,
Viratine
@lolifant wrote:
Er zit ook een sauna in Ridderkerk, maar die is niet zo heel groot. Wel gezellig, maar dat is al een aantal jaar geleden dat ik er geweest ben.
gr. lolifant
Ja die in ridderkerk heeft nieuwe eigenaar en is opgeknapt.
Klein maar wel heel gezellig
Oh sorry je had al een keus gemaakt :oops: niet goed verder gelezen :oops:
Veel plezier!
@Renellen wrote:
Oh sorry je had al een keus gemaakt :oops: niet goed verder gelezen :oops:
Veel plezier!
Maar niet gereserveerd, dus ideeen zijn nog steeds welkom!