Wij gaan in juli op vakantie met de auto naar het Gardameer naar het plaatsje Pacengo(ligt in de streek Lazise volgens mij) Omdat het voor ons de 1e keer is dat we met de auto op vakantie gaan en gelijk zo ver weten we niet wat de beste en kortste route daar naar toe is.
En weet iemand dan gelijk een formule 1 hotel ofzo op die route want we willen in 2 dagen gaan reizen.
Alvast bedankt!
Wij rijden altijd over de brennenpas. Dus over Oostenrijk.
In zuid- Duitsland heb je in Ingolstadt, zón 800 kilometer rijden een formule 1 hotel. Bijna aan de snelweg.
Echt perfect moet ik zeggen. De tweede dag nog maar 5 uurtjes rijden. Heerlijk.
Wij hebben dit vorig jaar gedaan en het ging erg goed. Ze hadden daar ook familie kamers :thumbup:
Ik vond Ingolstadt een perfecte afstand van Nederland hebben om dat in 1 dag te rijden.
Sucses
Waar heb je de route vandaan? Via een TOMTOM?
En hoe lang is het ongeveer rijden? Hoe laat vertrek je dan s’morgens vanuit nederland?
Wij hadden wel een navigatiesysteem bij ons maar gebruikten we niet.
Wij komen al zón 12 jaar in italie dus de weg kunnen we wel dromen.
Volgens mij zijn wij afgelopen jaar rond half 4 s’nachts weg gegaan, en waren we rond 3 a 4 uur in ingolstad.
Rond 6.30 uur de volgende ochtend zijn we weer verder gegaan na het ontbijt. Toen waren we rond 3 uur op de camping.
Moet wel zeggen het kan veel sneller hoor maar we hebben het heel rustig aan gedaan.
De route even globaal:
Arnhem
Koln
Frankfurt
Ingolstdt
Munchen
Brennerpas
Bolzano
Trento
Gardameer
Wij rijden ook al jaren via Duitsland (Munchen) naar het Gardameer. We hebben altijd in 1 keer gereden ('s nachts) maar gaan dit jaar overnachten in een pension in Oostenrijk, net voorbij Kufstein en rijden het dus in 2 dagen. Eerste dag ongeveer 850 km, tweede dag 350 km.
ohh krijg meteen zin in de vakantie :dance:
wij gaan in september naar Italië, naar Bardolino, andere kant van Lazise
Wij rijden ook in 2x. Hebben op de heenweg een hotelletje geboekt in Oy-Mittelberg, vlak voor de Oostenrijkse grens bij Pfronten-Kempten. Fijne afstand, is dan ook goed verdeeld over 2 dagen
@marrije wrote:
De route even globaal:
Arnhem
Koln
Frankfurt
Ingolstdt
Munchen
Brennerpas
Bolzano
Trento
Gardameer
Wij rijden deze route ook en overnachten in Wiesing op een camping in een stacaravan :thumbup: Op Camping Inntal. (even googlen

Bedankt voor de tips :thumbup: Zo’n hotel of pension moet je die van tevoren boeken of kan het ook op de bonnefooi? En welke hotel/pension raden jullie aan met 2 kinderen?
wij gaan trouwens met de auto dus geen caravan e.d.
Ik pb je even een linkje .
ik zoek eigenlijk een hotelkamer.