Welke printer?

Wij hebben altijd pech met printers. Nu willen we weleens wat goeds en betaalbaars kopen. Met welke printer hebben jullie goede ervaringen?



Groetjes,



Viratine

canon pixma(mp110, maar is ouder model) niet duur, en multi-functional, copier, scanner en printer in 1… ideaal… hoef nooit meer te gana kopieren bij de super, en stukken oversturen per mail is zoo veel makkelijker en zekerder dan met de post…

HP psc-serie. Ideaal ding. Mijn moeder, zus en vriendin hebben op aanraden van mij ook zo’n printer.



edit: je kan hier dus ook mee printen, scannen en copieren.

Ik heb ook een HP. Moet ff denken welke…ik geloof de G55.

oh, en ik ben heel tevreden! Ook niet onbelangrijk!!



(en dit heeft totaal niets met je topic te maken, maar nu ga ik echt naar bed! Probeer ik al een poosje te doen!)

ik vind alleen van HP de inkt-cartridges echt belachelijk duur… en dat valt bij canon dan wel weer mee…(nog duur hoor, maar goed)

@mv2kids wrote:

ik vind alleen van HP de inkt-cartridges echt belachelijk duur… en dat valt bij canon dan wel weer mee…(nog duur hoor, maar goed)




dat vind ik wel meevallen qua prijs?



3 kleur en 3 zwart voor 22,50

ja dat klopt Marieke, maar je kan ook een ‘nepper’ kopen van bruna eigen merk ofzo.

Ik heb een hele slechte ervaring met canon, en mijn vriendin ook. Dus hier geen canon printer.

Maar ik denk dat het heel persoonlijk is. Die ene maandagmorgenprinter maakt je ervaring van een printer denk ik.



ik weet eerlijk gezegd niet wat ze van canon kosten. De zwarte inkt van mijn printer kost 21 euro (origineel hp), en daar doe ik echt lang mee.

ow :oops:



ik heb een canon mp130

Ben zeer tevreden. Nooit geen problemen mee gehad.



En zoals ik al zei, ik vind de inkt qua prijs wel meevallen

@mv2kids wrote:

ik vind alleen van HP de inkt-cartridges echt belachelijk duur… en dat valt bij canon dan wel weer mee…(nog duur hoor, maar goed)






Ook hier HP printers, ook eentje waar je mee kan kopieren en scannen…

verder koop ik nooit de originele cartridges, altijd van een iegen merk of ik laat ze voor 8 euro navullen bij een bedrijfje… :thumbup:

heb ook HP all in one, mijn moeder heeft die ook net aangeschaft, zo’n photosmart type… hartstikke super…



verwacht alleen niets van de helpdesk.



met scannen vond ik dat hoe hoger de DPI, deste meer strepen in de scan stonden. Ik bellen… “ja, dan had u een printer in een hoger segment moeten aanschaffen”" kreeg ik als antwoord…



:shock: :shock: sorry, dit ding kostte 169,- euro!!! (en nu 69 voor een nieuwer type…)…



Maar verder nix mis mee hoor! doet het prima…



kijk ook eens bij de m.a.k.r.o… daar hebben ze ook altijd leuke aanbiedingkjes… mijn zusje heeft er een mooie brother vandaan…

Wij hebben een Epson stylus CX7300, ook een 3 in 1 printer en hij doet het perfect (dat kan ik wel zeggen na meer dan 200 filmhoesjes te hebben afgedrukt). We hebben nep-cartridges erin en dat heeft nog nooit problemen gegeven.