welke portemonee hebben jullie?

welke portemonee hebben jullie,en is erg fijn en handig?

ik ben dol op portemonees,maar de goede nog steeds niet gevonden.

groetjes

ik heb al 3 jaar een leren portmonee die ik toen es op de markt heb gekocht.

Het is een agenda model met rits rondom en drukker.

Als ik de rits loshaal heb ik daar een dubbel muntgeld vak en een middenvak voor mijn meest gebruikte pasjes (betaalpas en bonuskaart)

Achter het drukkertje zitten 3 flappen, 1 is voor alleen maar pasjes en 2 voor pasjes en papiergeld

Mijn rijbewijs past er ook in.

Ik vind het een superfijne knip, maar manlief vind het een kollosaal ding.

Nou heb ik hem altijd in mijn handtas, dus tja…

Hij laat me niet in de steek, alles past erin en hij is van neutraal bruin leer 8)

Deze heb ik :lol:

Geen! Ik heb een mapje waar alleen pasjes in kunnen. Het briefgeld stop in ook in zon mapje en het los geld gaat los in mijn broekzak.

Nou moet ik zeggen dat ik bij mijn ex geen portomonnee kon gebruiken anders was die leeg. Dus Heb mezelf aangeleerd altijd alles in mijn broekzak te houden. Dus vandaar om het mezelf nu aan te leren met een portomonnee, is erg moeilijk. Vergeet hem dus altijd, dus danmaar weer losgeld in mijn broekzak

zoals mijn vriend in het noemt… een koelkast.

zoiets als cell heeft maar dan 4 cm dik (en dan zonder geld…)

hier zit bijna alles in qua geld, pasjes e.d. alleen geen rijbewijs en id enzo…

is van esprit…maar wel al een jaar of 7 oud… (hond heeft als pup zijnde ook nog een hoek eraf gekauwd…) maar hij is IDEAAL.

Dit is een foto van een nieuw exemplaar he… ik googlede even op de ingestansde merknaam en kwam hier meteen op uit… dacht… heee. kan nog een nieuwe kopen ook :shifty:

T is echt exact dezelfde en de mijne is na 3 jaar gebruik ook een cm of 4 dik :lol:

hee cel,

die is wel erg mooi en ruim,welk merk is dit als ik vragen mag,of waar kun je die bestellen?

Ik heb deze indeling:

En zo’n soort uiterlijk:

Commerciële linkjes verwijderd.

Mijn handtas is van Oilily Essentials en daarbij heb ik gekozen voor een matching portemonnee. Leuk ouderwets knipmodel.

Ik heb een portomonee van Kipling.

Super handig en praktisch ding :thumbup:

hee puk,

die is ook super gaaf wat een leuke site!

heb jij in die kleur het kleinere model? vind het een mooie kleur!

is die ook handig in gebruik?

heb ooit er ooit een bij de hema gekocht en die bevalt super :thumbup:

Ik kijk regelmatig of ze hem niet weer hebben zodat ik hem kan vervangen maar helaas niet meer gespot.

@roosje1 wrote:

hee cel,

die is wel erg mooi en ruim,welk merk is dit als ik vragen mag,of waar kun je die bestellen?

T is een Lucini…

als je googled op lederen portmonee kom je al meteen linkjes tegen die hem hebben… is 30 euro ongeveer…

Ik heb een big one!

Hij is echt mega, maar zo fijn!

Langwerpig, een rits rondom, in het midden een rits waarin 4 ‘vakjes’ zitten voor muntgeld. Dan heb ik nog 2 x ruimte voor briefgeld en 2 x voor alle pasjes.

Waarschijnlijk snappen jullie er niks van, zal eens kijken voor een plaatje.

Sorry, ik kon niet kiezen…

De mijne is grijs met gekleurde stippen, van de Hema. :slight_smile:

@Anneke wrote:

Ik heb een big one!

Hij is echt mega, maar zo fijn!

Langwerpig, een rits rondom, in het midden een rits waarin 4 ‘vakjes’ zitten voor muntgeld. Dan heb ik nog 2 x ruimte voor briefgeld en 2 x voor alle pasjes.

Waarschijnlijk snappen jullie er niks van, zal eens kijken voor een plaatje.

Sorry, ik kon niet kiezen…

De mijne is grijs met gekleurde stippen, van de Hema. :slight_smile:

komen deze gezellige gekleurde ook van de hema?!

Want ik vind ze echt superleuk :thumbup:

Heb ze gegoogeld, en volgens mij kwam er 1 tevoorschijn nadat ik ook Hema had ingevoerd, weet alleen niet welke… :think:

Ze hadden er in ieder geval wel meer dan die ik heb.

Ik zie ze tegenwoordig ook steeds vaker dus ik denk dat ze ze bij andere winkels ook hebben.

Zal nog eens googelen en kijken welke boven komt… :smiley:

Ik gebruik nooit een portemonnee. Meestal los in de tas of in een jaszak. Erg onhandig maar portemonnee’s raak ik kwijt :oops:

@Anneke wrote:

Heb ze gegoogeld, en volgens mij kwam er 1 tevoorschijn nadat ik ook Hema had ingevoerd, weet alleen niet welke… :think:

Ze hadden er in ieder geval wel meer dan die ik heb.

Ik zie ze tegenwoordig ook steeds vaker dus ik denk dat ze ze bij andere winkels ook hebben.

Zal nog eens googelen en kijken welke boven komt… :smiley:

nou ja je mag me natuurlijk ook vertellen waar je deze vrolijke gevonden hebt met google :mrgreen: Mijn portemonnee begint wat kapot te gaan hier en daar dus als ik toch moet vervangen :lol:

Heb nu een klein formaat ‘huishoudportemonnee’. Mijn moeder had hem altijd nog een slag groter, dat ging mij iets te ver… en haar inmiddels ook, dus zij heeft ook een slagje kleiner.

Ooit bij de V&D gekocht de mijne.

Hij is met 3 kids alleen te klein die ik heb… passen maar 2 pasfoto’s naast elkaar in :stuck_out_tongue:

De middelste kwam naar boven, maar daar stond een andere site onder, dus ik denk niet dat hij va de Hema komt.

Op de Hema site vond ik er 2, maar niet dit model.

Als je een keertje binnen wandelt zou je daar eventjes kunnen kijken.

Ze hadden ook bruin, zwart en ik geloof zilver, en dan nog verschillende kleurtjes.

hoi Anneke ,

die heeft ook veel ruimte zeg,hebben ze die nog bij de hema?,heb ze hier niet gezien.