Welke plant kan zelfs ik in leven houden?

@Gab wrote:

Ik lees mee,

want zelfs een plastic plant gaat bij mij dood.

:clap: knap Gab, heel knap…

:mrgreen:

Ik zit hier eens even rond te kijken en ik kom uit op:

1lipcactus

2 'stekel’cactussen

2 joekels van yucca’s

4 vetplanten

en…

8 plastic planten :oops:

:lol: :lol: :lol:

Een yucca is ook mooi… Ik vergeet mijn planten altijd, maar mijn yucca doet het nog steeds goed!

Kerststerren begin ik ook nooit meer aan…langste dat ik ze in leven kan houden is een dag of 3…komt wel precies uit qua kerst… :silenced:

Dit jaar heb ik echt waar 2 kleine mini kerststerren gekocht…van plastic. 8)

Nien anders kijk je even bij de Action wat ze hebben staan aan goedkope potten. Daar hebben ze vaak moois relatief neutraal en toch betaalbare potten. :thumbup:

@purpled82 wrote:

Ik heb al jaren orchideeën in mijn vensterbank en die dingen gaan gewoon niet dood. Hij verliest wel om de zoveel tijd zijn bloemen maar binnen twee weken zitten er dan gewoon weer 15 nieuwe knoppen aan. Ze hoeven maar één keer in de week een klein beetje water en zelfs dat vergeet ik nog wel eens maar ze blijven het dus gewoon doen. Ze zijn mooi, je hebt ze inverschillende kleuren en ze passen prima in elk interieur vind ik.

Hier ook orchidee-fan. Die van mij staan al bijna 2 jaar in de vensterbank. Ze krijgen ongeveer eens per 2 weken water. De bloemstelen zijn al 3/4 keer vernieuwd (of afgeknapt door actie van een van de zonen, of uitgebloeid en daarom afgeknipt) Maar hij blijft prachtig hoor. De bloemen blijven maandenlang aan de steel.