Ik ben benieuwd wat voor pap (ehh merk) jullie geven die gemengd kan worden met bv. Hoeft niet speciaal dik te worden, want tja pap wil niet mengen met bv.
Ik had eerst de graantjespap tot 6 maanden van bambix/nutricia, maar Jayden is nu bijna 8 maanden dus had ik een 8 maandenpak gekocht. Alleen daar staat niet meer op dat het in de fles kan :think:
Volgens mij mengt nutrix wel heb ik geloof ik ergens gelezen hier bij ook iemand die bv geeft.
geen pap gegeven hier…
Smorgens enkel bv als ontbijt en smiddags op een gegeven moment overgaan naar boterhammen met een slok bv erachteraan…
grts patricia
babylover, ik heb het ook over 's avonds, welke pap ik dan het beste kan gebruiken icm bv (dus samen in 1 fles ;))
biobim (via de reformwinkel) is zover ik weet de enige die mengt (zonder klonten :sick: en dus geschikt voor de fles) met BV.
Zelf niet gebruikt en nog steeds niet want als hij eens een keertje een papfles wil (slecht gegeten ed en ik dus eigenlijk wil dat hij wat ‘extra’ binnenkrijgt ) maak ik wat aan met HA Friso. Die hebben ze bij de Etos bij ons in speciale kleinverpakking. :thumbup:
thnx rhiannon
Ik heb nu Bambix, vanaf 8 maanden, ook met granen… Ok wordt niet dik, maar geeft wel extra vulling in zijn maagje om zo lekker 's nachts te slapen
Hier gewoon bambix… dat ging goed met BV… :thumbup:
blijf dat denk ik ook maar gewoon geven hadden gister 5 schepjes erin gedaan, vanavond 3, dat ging stukken beter :oops: hij dronk zo 230 cc in een keer weg :inlove: