welke pamper is groter dan de 6 van pampers?

de titel omschrijft het al eigelijk.



floris is een behoorlijk groot manneke en is nog niet zindelijk,we zijn er wel mee bezig.



de nmr 6 pamper is hem nu te klein geworden.ik kan hem nauwelijks nog dichtkrijgen.

welke pamper luier is groter dan deze?



de kruitvat nmr 6 is groter,en voor overdag gaat dit prima,maar een hele nacht in de pamper lukt niet , dan lekt hij enorm door.



ideen? :think:

Geen idee of het wat is, maar misschien voor de nacht van die UnderJams van Pampers gebruiken? Of anders eens bij de apotheek informeren? Ik bedoel, er bestaan ook luiers voor dagelijks gebruik voor oudere kinderen en volwassenen, dus ze moeten wel groter bestaan, lijkt me?

hoe groot is Floris dan? :shifty:



Mies is uit de kluiten gewassen en word meestal aangezien voor een 4 jarige (hij is ook net zo lang als ons buurmeisje van 4)



Hij draagt kledingmaat 110/116 en word over 2 weken 3. Hij is ruim over de meter (1 meter 6 geloof ik)



Maar die past gewoon 5 nog, dus dan heb ik wel zoiets van :shock:

Mies is overigens 17 kilo, dat is best al aan de maat als ik zo hoor en toch past hij echt 5 nog wel.



Snachts draagt hij easy up pants, maar dat is meer omdat we hem snachts wakker maken voor een plas omdat we ook hier al bezig zijn met zindelijkheidstraining.

Juul draagt 's nachts ook nog een luier en bij haar is pampers nr 6 idd ook te klein, maar de luierbroekjes zitten prima. De luierbroekjes nr 6 van de Albert Heijn zijn nog iets groter zelfs.

floris is 1 meter 5 lang en 19 kilo het gaat bij hem dan ook om de breedte wat dus niet meer past.



die pampers van de appie zijn die goed voor de nacht qua doorlekken?

oi, dat is stevig joh… :shifty: :oops:



Ik zou dan denk ik kiezen voor de broekjes maat 6, die flexen meer mee.

Of een beetje creatief plakken met leukopor.

Ik bedoel… de luier zelf past wel, maar je krijgt de plakker niet meer om zijn taille toch?

Wij gaan denk ik hetzelfde probleem krijgen, dus ik lees even mee :wink:



Luc en Stan zijn nu bijna 2,5 jaar en zitten qua lengte op het gemiddelde (waren met 2 jaar 88 cm, nu ongeveer 94 cm) maar wegen 15.2 kilo en zitten ook al in maat 6 van Pampers. Niet qua lengte nodig, maar vooral qua breedte. Ze dragen broeken in maat 92 (soms 98 ) maar shirts in maat 110/116 en zijn vanaf hun kont naar boven gewoon stevig gebouwd :lol:



Ik zit als eerste ook aan die Underjams van Pampers te denken. In ieder geval voor de nachten.

die underjams zijn wel echt belachelijk duur.

hier een vijfjarige die in de nachten nog niet zindelijk is, en dat is soms ook best een gezoek. Nou heeft hij gelukkig een redelijk smalle taille. Hier zijn de luierbroekjes maat 6 van de kruidvat het meest geslaagde. Hij past in wel meer, maar dat lekt dan allemaal door.

luierbroekjes van de lidll



ik heb ook zon heerlijk groot beertje :inlove:



overdag is hij ook heel de dag droog,

maar in de nacht deze broekjes aan…



die vd appie happie en kruidvat vind ik echt stinken, :silenced:

echt zon urine lucht wat de aroma tegemoet komt als ik in zijn slaapkamer kom,

en met de lidll broekjes juist niet :thumbup:

@fiep klophout wrote:

die underjams zijn wel echt belachelijk duur.


Dat geloof ik graag, maar je hoeft er in principe maar één per nacht te gebruiken natuurlijk.



Ik ben van plan Jinthe ‘gewoon’ zindelijk te laten zijn voor ze niet meer in maat 6 past. :angel: (Alsof je dat voor het kiezen hebt. ;))

Juul zit in maat 122/128 en is ruím 110 cm. En ze is geen smalle, dus bij haar heb ik ook echt het probleem dat de plakkers niet meer dicht kunnen.

Ze is ook een grote drinker, dus ze plast 's nachts ook echt veel.

Ik heb voor haar broekjes van de AH, of van de C1000, maar die van de AH vallen net iets groter.

Van de Lidl is mijn ervaring dat ze vrij smal zijn. Van 't Kruidvat heb ik wel altijd de luiers zelf gebruikt, die zijn super, maar de broekjes weet ik het eigenlijk niet… :think:

Wat gewicht betreft is hij vergelijkbaar met Jo (Jo is alleen langer).

De broekjes (idd c1000) of andere huismerken die vergelijkbaar zijn met die van C1000 werken prima. Zeker maat 6.

Die huismerk van AH juist weer niet,omdat deze naar mijn ervaring zwakke zijkanten hebben. De C1000 broekjes zitten rondom goed dicht en zakken niet direct af na 1 plas.



Zou zeker eens wat grotere broekjes gaan testen.

Huggies? Die gebruiken wij maat 5 gewone luiers van kruidvat zijn wat strakker maar broekjes zowel van Huggies en kruidvat zijn Al breder. (mijn ervaring) mij benieuwen of ik dit probleem ook ga krijgen ( Riley is 93-94 cm en 16 kg ) alzegt gewicht niks natuurlijk hij heeft spek benen 8) :inlove:

@Cell wrote:

oi, dat is stevig joh… :shifty: :oops:



Ik zou dan denk ik kiezen voor de broekjes maat 6, die flexen meer mee.

Of een beetje creatief plakken met leukopor.

Ik bedoel… de luier zelf past wel, maar je krijgt de plakker niet meer om zijn taille toch?




het gaat idd echt om zijn middel…ik krijg het nog dicht,maar daar is dan ook alles mee gezegt.ik ben nu altijd bang dat hij in de nacht open knapt :roll:



de c1000 broekjes vallen hier af aangezien hij die niet kan verdragen helaas.

ik zal de broekjes van de appie eens gaan proberen dan.meneer is een flinke drinker en tot nu toe blijft hij alleen droog met pampers.



dank je wel voor jullie adviezen meiden :thumbup:

of strengere regels hanteren met drinken.



Hier krijgen ze voor het laatst een volle beker (150 cc) bij het eten, dat is rond 18.00 uur

Ze gaan om 19.00 naar bed en dan mogen ze allemaal nog een halfje…



Mies is al een poosje 's ochtends nagenoeg droog.



Overigens is dat halfje gewoon water.

Geef ik ze limo, dan kunnen ze wel 3 bekers op. Maar dat is dan drinken om de lekker. Niet omdat ze het nodig hebben.



Verder foto’s gezien van je boeven :inlove: En ze zijn wel mollig in hun gezichtjes en armen, maar zeker niet dik, eerder robuust gebouwd. Zo 1 hebben wij er ook gehad, maar dat staat al 2 jaar erg stil.

Mooie kindjes hoor en op naar broekjes 6 dan maar die nog wat mee flexen.



Denk wel dat als je ze na een x tijd toch minder laat drinken, je ze sneller droog hebt 'snachts

@Cynthia wrote:

Juul zit in maat 122/128 en is ruím 110 cm. En ze is geen smalle, dus bij haar heb ik ook echt het probleem dat de plakkers niet meer dicht kunnen.




Hier hetzelfde 110cm en mt 122/128 en 23kg.



Kontje past nog net in de luier. 's Nachts plast die nog amper gaat 's morgens meteen op het potje en overdag verschonen we hem wat vaker. Zo redden we het nog aardig met maatje 6 :mrgreen:

Voor de nachten heb je prima grote luiers, ook nog voor kinderen van 4 tot 7 jaar, 17 tot 30 kilo. Van Huggies (DryNites). Die heb ik hier ook gehad bij de oudste en heb ze al klaar liggen voor de jongste. Zijn wel wat duurder, maar je hebt er maar één per nacht nodig, dat scheelt weer. Je hebt ze trouwens nog groter (8-15 jaar, maar die heb je vast niet nodig).



Overdag zou ik zelf beginnen met zindelijkheidstraining. Dat ben ik nu ook met de jongste aan het doen, waarbij nummer 6 ook te klein gaat worden (ook breed gebouwd). Hij is net 3 nu en hij is nu bijna zindelijk overdag na twee maanden trainen. Dan is het probleem overdag opgelost. Als dat niet was gelukt, dan had ik hem overdag ook de DryNites aangedaan.