Welke naam past bij Sven?

Ik ben zwanger van een broertje voor Sven. Alleen de naam is een groot probleem. We komen er niet uit.

Mats, Finn en Lars zijn al afgekeurd door vriendje.

Wie helpt en noemt de naam die er bij Sven past? Ondertussen kan ik geen namenlijst meer zien haha.

Kijk even in het namentopic, er zijn de laatste tijd veeeeeel suggesties gedaan voor korte namen :wink:

Daar zie ik door de bomen het bos niet meer :?

deze site al gezien?

(zijn allemaal wel vrij ongebruikelijke namen in nl, dat moet je wel zien zitten)

of dit topic op kok

ik vind karsten, olaf/olav, tristan en lasse erg mooi bij sven.

Affie, ik vind een korte naam geen vereiste voor een naam die past bij sven. sven heeft wel heel duidelijk een scandinavische oorsprong, daar zou ik eerder op matchen…

Twan

Heb even op die linkjes gekeken maar helaas, ook weer niks haha.

Twan wordt het ook niet. Klasgenoot heette zo en dat was een vreselijk rotjoch haha. Fijn he die associaties :wink:

@fiep klophout wrote:

Affie, ik vind een korte naam geen vereiste voor een naam die past bij sven. sven heeft wel heel duidelijk een scandinavische oorsprong, daar zou ik eerder op matchen…

Ik ook niet, maar aangezien ze zelf Lars, Mats en Finn als suggestie gaf dacht ik automatisch dat ze op zoek was naar een korte naam…

Klopt we zoeken een korte naam die past bij Sven. Hoeft niet perse een naam uit Scandinavie te zijn.

Wij hebben ook een Sven en een Bas…

Cas of Nils

@fiep klophout wrote:

deze site al gezien?

(zijn allemaal wel vrij ongebruikelijke namen in nl, dat moet je wel zien zitten).

Zeker apart, maar owwwwwwwwwwww wat heerlijk overzichtelijk die site!

(verder heb ik er niets tussengevonden hoor :lol: )

ik vind bij sven trouwens best veel gewoon kunnen hoor, lekker kort of evt ook scandinavisch, denk dat je daarin alle ruimte hebt.

Stan

Daan

Luuk

Noud

Mik

Niels

Tom

Sep

Thijs

Tijn

Rens

Rins

Job

Max

Teun

Tuur

Jan

Jip

Ik wilde Lars zeggen! Vind ik echt heel goed passen en een super leuke naam. Jammer dat je vriend het niets vindt…

Andere namen…euh…Olav, Ivar, Jens, Nils?

Sven & Luuk

Sven & Jens

Sven & Rens

Sven & Ruben

Sven & Chris

Sven & Rijk

Sven & Niels/Nils

Sven & Boaz

Sven & Kjell

Sven & Pjotr

Sven & Bjorn (dus zo uitgesproken en niet als Bjurn)

Sven & Max

Mees of Ties?

Ik zit hier met een namenboek :mrgreen:

Scandinavische jongensnamen:

Axel

Arne

Arvid

Bent

Bjarne

Emil

Evan

Haakon

Holger

Ivar

Iven

Jokum

Jens

Kaj

Lennart

Marten

Nils

Odin

Ole

Olof

Per

Pelle

Stellan

Stein

Sten

Swen

Yvar

Ons jongste zoontje heeft ook een scandinavische naam:

Nure :inlove: .

@Loesje wrote:

Ik ben zwanger van een broertje voor Sven. Alleen de naam is een groot probleem. We komen er niet uit.

Mats, Finn en Lars zijn al afgekeurd door vriendje.

Wie helpt en noemt de naam die er bij Sven past? Ondertussen kan ik geen namenlijst meer zien haha.

Onze knul heet Yari, Sven stond bij ons hoog op de lijst voor een jongen toen ik weer zwanger was.

Alleen vonden wij de naam iets te popi (top 10 naam)

Dus ik zou zeggen Yari/Jari & Sven ik vindt het in ieder geval geweldig klinken.

Uiteindelijk werd de derde bij ons een meid, dus we hadden helemaal gaan jongensnaam nodig.

Veel succes!!!

Edit: Jari is trouwens een Finse naam weet niet eens of dat ook onder scandnavië valt? :think:

Het ;igt er in ieder geval in de buurt :wink: :mrgreen:

@mamma van sharondenise wrote:

Edit: Jari is trouwens een Finse naam weet niet eens of dat ook onder scandnavië valt? :think:

Het ;igt er in ieder geval in de buurt :wink: :mrgreen:

Hahaha, wat ben je ook om op te vreten he :mrgreen: :inlove: :-*

Odin vind ik leuk bij Sven!