welke mobiel?

Mijn telefoon is vanmorgen kapot gegaan.

Hij is gevallen in het trappenhuis, en mijn scherm zit een barst in, hij doet het nog wel, maar kan hem bijv. niet unlocken omdat hij precies kapot is waar je op moet drukken. Bleek niet verzekerd te zijn, maken kost meer dan nieuw.



Nu mag ik een nieuwe uitzoeken van mijn ventje, we hebben zelfde provider en hij mag 18juni een nieuwe telefoon uitzoeken, maar is nog tevreden. Dus mag ik er eentje uitzoeken.



Ik wil graag android, omdat dat juist goed bevalt. (Ben apple fan, maar alleen voor ipad.)

Ik had een HTC wildfire S. Met touchscreen (beviel goed), camera etc. Voor mij is een pré dat er een MicroSD-kaartje in kan zodat ik mijn oude kan gebruiken.

Ook moet ik op internet kunnen. (Heb een internet abbo) en whatsapp moet er op kunnen .



Welke telefoon (Smart) heb jij en hoe bevalt het? Waarom wel of niet?



ik zou dan bijna toch voor de iphone gaan, omdat je ook al een ipad hebt. Je kunt alle apps overzetten…

Samsung Galaxy S II heb ik en bevalt prima…



Kan er alles mee doen wat ik wil en maakt goede fotos.<br /> Heb er veel programmas op staan, zoals spelletjes, fotobewerkingsprogramma`s en noem maar op en telefoon wordt niet langzaam.

Nadeel, snel leeg maar dat zal waarschijnlijk normaal zijn als je veel appjes erop hebt, die vreten nu eenmaal een hoop energie

@lydia wrote:

ik zou dan bijna toch voor de iphone gaan, omdat je ook al een ipad hebt. Je kunt alle apps overzetten…






Mee eens en zoveel beter is Android niet voorbij iOS toch?

@Rooike wrote:

@lydia wrote:
ik zou dan bijna toch voor de iphone gaan, omdat je ook al een ipad hebt. Je kunt alle apps overzetten…






Mee eens en zoveel beter is Android niet voorbij iOS toch?


Sluit ik me ook bij aan, Android bevalt me prima hoor maar ik neem volgend jaar toch een iPhone zodat ik inderdaad apps over kan zetten en zo.

Ik heb ook Android gehad en nu dus een iphone sinds een paar maanden maar ik wil even echt voorlopig niets anders dan mijn Aaaaaifoon. :inlove:

En toch wil ik geen Iphone :mrgreen: Ik heb er eentje liggen (de 2). En vind hem niet fijn werken.

Ik ga maandag kijken voor de Sony Xperia S, goeie foon met super camera! :inlove:

Inmiddels gekozen voor een Samsung Galaxy S2.

De 3 is te nieuw voor een beetje een normale prijs.

ik ‘krijg’ vrijdag de Samsung Galax S Plus :slight_smile: ben er erg benieuwd naar! Heb nu nog een NOkia 5800…