ik heb nu de htc legend en m’n abbonement van 2 jaar loopt nu bijna af dus tijd voor eeen nieuwe telefoon (nouja… telefoon…)
maar welke?!?
eisen
minimaal 5 mp camera
wifi
touch screen
en vooral niet te duur :mrgreen:
evt ook leuk?!?
qwerty - toetsenbord
de samsung galaxy note leek mij erg gaaf… maar toen zag ik de prijs :mrgreen: (nu is een beetje bij betalen niet zo erg maar dan moet er niet ook een duur abbonement bij zitten 25-30 euro vind ik meer dan genoeg per maand)
wat hebben jullie of welke vinden jullie erg leuk op dit moment?
Ik heb een Htc wildfire maar had graag een chacha gewild.
is het bij de chacha niet erg vervelend dat hij zo’n klein scherm heeft?
Geen idee, volgens mij heeft Madre (?) de chacha, en is er erg lovend over.
Ik heb dus een WIldfire (s), Die is klein vergeleken met die van R. R. noemt mijn telefoon een vrouwen telefoon om dat hij rondingen heeft en handzaam is.
R. heeft een LG Optimus Black, een geweldig ding vind ik.
ok daar heb ik ook nog naar gekeken idd dus die is ook goed
Ik heb de HTC DesireS en mijn zus de HD versie daarvan, zij heeft een groter scherm dan ik.
Mijn zwager heeft de HTC Sensation en die is weer wat sneller qua processor.
Ik ben erg tevreden met die van mij en abbo is 29,- incl data (1GB)
Ik weet niet of je thuis wifi hebt, dan kun je je data abbo lekker laag houden.
Melanie: wij hebben idd wifi daarom moet die ook wifi aankunnen (al kunnen ze dat allemaal wel volgens mij tegenwoordig :think: )
:doh: overheen gelezen :oops:
geeft niet :mrgreen:
nou ik ben inmiddels op 2 mobieltjes uitgekomen nu nog ienemienemutte
de htc chacha (al twijfel ik of ik het scherm niet veel te klein zal vinden)
de htc desire Z (al is die alweer wat verouderd)
en misschien dat ik in de winkel wel een hele andere vind :shifty:
Ga er gewoon heen inderdaad, neem een aantal toestellen in je handen en kijk wat je er van vind.
Kijk alleen uit met oudere toestellen, het gaat zo ontzettend snel qua software updates en zo, de nieuwste androidversie komt al niet meer op bepaalde toestellen, ik heb al mazzel met mijn toestel en die is nog geen jaar uit :shifty:
Melanie: ja idd dat weet ik van htc dat niet alle modellen de update krijgen :thumbdown: