Welke Maxi-Cosi moeten we hebben???

Wij zijn nog op zoek naar een Maxi Cosi, nou kregen wij van de week een folder met erg intressante aanbiedingen.

Welke Maxi Cosi is nou ideaal, wat is het verschil tussen een City en een Cabrio.

Ik ben bang dat ze me anders in de winkel zo maar wat aan praten.

Dus graag jullie advies…

Volgens mij is de cabrio weer een opvolger.

Zo had je 9 jaar geleden nog de plus, dat werd een city en nu dus de cabrio. Er zijn nog wat citi’s op voorraad in winkels zag ik al. Misschien worden ze zelfs nog wel gemaakt.

Ik zou wel even kijken wat voor wandelwagen je hebt of gaat kopen en daar de autostoel op aanpassen. Dat is wel zo makkelijk voor korte stukjes.

Hoi,

Ik vroeg met hetzelfde af todat ik achter een groot verschil kwam…wat voor de pietjes precies onder ons van groot belang kan zijn ( volgens mijn hubbie dan he)

De Cabriofix exemplaren hebben een handig systeem om het zonnekapje vast te maken aan de hengsel. De vorige exemplaren zit je te klooien met klitteband…

Ok, bedankt!

Ik zal eens gaan kijken wat handig is.

Inderdaad, dat het op de wagen moet passen is wel makkelijk.

De wagen hebben we nog niet, die krijgen we van mijn ouders, die moeten we nog uitzoeken.

Maar ik kan natuurlijk ook rekening houden met het kopen van een wagen dat er een Maxi Cosi op past, je bent hier toch altijd adapters voor nodig, of is dat alleen bij wagens van een anders mark als Maxi Cosi??

Bij Maxi Cosi wagens (en ook Quinny, want dat is van Maxi Cosi) krijg je de adapters meestal meegeleverd.

Bij andere wagens soms wel soms niet.

Even goed navragen dus!

Dat handigheidje van die kap wist ik ook niet. Heb nooit een city gehad, mijn oudste 2 lagen in de lekker lichte plus versie. Die had nog helemaal geen kap, dus ik ben al blij met elk soort kap.

IK heb nu dus het model cabrio van vorig jaar en daar schuif je hem idd ook zo omheen. Alleen een ge-ukkel met die kap terugdoen in de achterkant.

Adapter weet ik zelf niet beter dan dat je ze apart moet kopen, maar van hun eigen merk zullen ze er wel bijleveren.

Destijds had ik een mutsy en nu een bugaboo en die adapters vind ik wel schreeuwend duur. Maar handig is het zeker wel.

Wij hebben een maxi cosi cabrio gekocht…

En ik heb een mutsy kinderwagen, de adapters voor op de kinderwagen moesten we idd bij kopen ik geloof 19 euro. Vindt ik mee vallen…

19 euro is zeker niet duur.

Ik moest ze nu van bugaboo en die waren nieuw iets van 40 euro.

Ik heb ze net als de wagen 2de hands aangeschaft, zien er nog prima uit.