welke maat?

ik heb op marktplaats een leuk jasje gezien



nu heb ik de keuze tussen maat 74 en maat 80 het is een zomerjasje



maris heeft net maat 74



zou ik nu een maatje groter doen?



als het jasje nou een paar euro was dan maakte me het niet zoveel uit maar bij elkaar is hij toch nog 25 euro dat vind ik toch wel veel geld om even zomaar wat te doen



alvast bedankt :-*

ik zou dan denk ik maat 80 doen…

Ik zou ook voor de 80 gaan.

(ben zelf ook beide aan het inslaan :mrgreen: )

maat 80, groter is absoluut beter dan te klein, bovendien kan ze het dan richting hersft ook nog dragen, als het weer het toelaat

De 80!



Kevin heeft ook net 74 en ik heb een 80-jasje gekocht. Het is nog maar ietsje te groot bij de armen, dus gaat dat van de zomer perfect zitten.

thanks voor de antwoorden ik ga voor maatje 80 :mrgreen:

Lijkt me wijs! :thumbup:

Maris is zo te zien best een flinke dame, dat ze met ruim 6 maanden al in 74 zit (mijn dochter ging pas met 1 jaar naar maat 74, maar da’s dan ook echt een mier :lol: ).

Dus ik zou ook zeker voor maat 80 gaan, ze moet het tenslotte nog wel t/m september aankunnen, en dat duurt toch nog ruim zeven maanden…

Ik zou zeker maat 80 doen. Maris is groot zo te zien, Amélie heeft nu maat 80 en is 1 1/2 :mrgreen:

haahaha ja ze is wat groot uitgevallen was bij de geboorte ook 9 pond :inlove: :mrgreen:



helaas word er niet meer gereageerd op mijn mailtje dat ik maat 80 wil :?



ik kreeg een mailtje dat ik hem mocht hebben voor 25 euro en daarna niets meer van gehoord :thumbdown: baal er vreselijk van want het was een super leuk jasje.



het was van het merk lief



ik denk dat ik hem maar bestel via de website van lief





ik baal er wel van hoor stuur dan geen mail dat ik hem mag hebben

altijd een maatje groter, ze groeien ook nog zo hard.

en een jasje mag altijd wel ff wat groter vind ik persoonlijk.

Ik zou zeggen ligt eraan welk merk :shifty:

Dat is zo verschillend.

Mijn dochter heeft nu 86 en zij is flink hoor.

Ik heb een zomerjasje maat 80 van ducky beau die valt dus gewoon groot.

Maar ik hoop dat je goed zit met je maat…en anders MP is er weer goed voor hoor,je verkoopt het meestal ook zo weer :wink:

Oh zie nu dat hij van Lief! is :oops:

Dat valt klein volgens mij dus zou ik idd 80 doen!

Ik hoop dat ze je nog mailt :hug: