welke maat winterjas voor mijn meiske

Lastig want het verschilt erg per merk! Ik zou het gewoon passen evt met een dikke trui er onder. Als ze nu hard groeit kan het juist ook zijn dat ze minder of niet meer groeit! Ik zou toch nog even wachten denk ik.

Zoonlief hier heeft nu maat 68-74, en heb van Airforce (echt mooi degelijk merk maar duur :shock: ) een kei stoere winterjas gekocht maat 80. Deze past hij dadelijk echt wel de hele winter door :thumbup:

Dus wij hebben ook 1 maat groter gepakt dan wat hij nu heeft.

nou ik ben geslaagd hoor.bij de tuunte.dit jasje is niet zo duur (25 euro) maar is wel keigaaf.

ik wou graag een hele mooie halen (mantelmodelletje) van een veel duurder merk,maar die beginnen allemaal bij 92 helaas.dus nu doen we deze winter deze en volgend jaar krijgt ze een killer jasje 8) :smiley:

wat ik ook erg belangerijk vind voor zo’n ukkie als charlotte is de bewegelijkheid in zo’n jasje en die zijn bij veel dure merken niet zo geweldig.alles is toch wat stijfjes zeg maar.dit jasje wat ik nu heb gehaald is lekker soepel.

(ik zie haar nu al lekker op de slee zitten met dit jasje hihi) dit jasje wat ik nu heb valt als een ballonetje zeg maar van onderen.zooo schattig. :inlove:

ik ben dus geslaagd…en nu de andere dames nog :thumbup:

Ook ik ben geslaagd voor een jas! Toch maar maat 86 gekozen, omdat ik bang ben dat ze het toch niet red met 80. Een roze Noppies jasje met stippen, hij staat echt te schattig!

ik heb ook een jas met stippen hahaha van bakkaboe