welke maat jas

Wat zouden jullie doen? Elin is een beetje aan het schipperen tussen de maten.



Ze draagt nu 80/86, maar ze kan met een maand over naar maat 86.



Welke maat winterjas zouden jullie dan doen? Ik schat zelf 86, ik denk niet dat ze zo hard groeit. Ik ben bang dat maat 92 veel te groot is, al zal het ook aan het model liggen.



Ze is niet zo groot/fors. Het is een tenger meisje.



Ik hoor graag wat jullie zouden doen.

hoe lang is ze? trek de CB curve even door… denk je dat ze nog een half jaar in 86 past? hoe lang heeft ze in 80 gezeten? Elise heeft wel vrij lang in 86 gezeten, dus voor haar had het wel gekund. Jesse was vrij flink en had 86 in de winter ( toen werd hij 2 ) hij was toen wel precies 2. [/list]

mijn zoontje zit nu precies hetzelfde qua maat en ik heb voor hem een oud jasje in mt 86/92 liggen van de hema, en de jas die ik nog moet kopen wordt maat 86. Op zich vind ik dubbele maten wel ideaal nu, dus waar het kan koop ik 86/92 maar ja, dat kan natuurlijk niet altijd.

Ik heb wel 2 winterjasjes voor je… de 1 is 86 en valt precies goed, de ander (ook iets warmer) is een 86 maar valt iets groter. Ze zullen beide wel prima passen en 92 zou ik niet doen, daar zit Suus nu nog maar net in, het is dat ik al een andere jas voor haar heb en 2 warme borg vesten, want theoretisch past ze beide jassen nog… :wink:



T zijn beide leuke halflange jasjes, 1 van Salty Dog en 1 van Babyface…

Jasje wat wat langer valt, maat 86.

Ik had voor onze oudste vorig jaar een jasje wat eerst net onder de billen viel en eind van de winter halverwege. Kon het nog steeds.

Onze jongste heeft nu een jasje in maat 86, die droeg ze vorig jaar ook. Toen moest ik de mouwen iets omslaan, nu niet meer. Het jasje valt nu net halverwege de billen. Ik koop dan in de uitverkoop straks een nieuwe, maat 92. Of 92/98, net wat er is en hoe het valt.

Nou, gisteren een jas gekocht maat 86. Wel een langer model. Komt vandaag binnen, als het goed is. Ben erg benieuwd.



Cell, bedankt voor je aanbod. Niet op tijd gelezen.

Blijf dit ook moeilijk vinden. Keira zit nu volop in 86, maar shirts zijn haar al te klein aan het worden. Met die ene “slechte” dag laatst haar een shirt met lange mouwen 92 aangetrokken en die zit prachtig. Hier ga ik dus wel voor 92.

Geen punt hoor;-) Ik raak ze wel kwijt :mrgreen:

Ik vind zoiets altijd lastig. Als wij winterjassen gaan kopen neem ik de kinderen gewoon mee en pas ter plaatse. De een valt groot, de ander klein. Geen peil op te trekken.

Onze Wessel is nu 21 maanden en zit qua shirts in 92. Hij is 90 cm groot wat vrij groot is voor zijn leeftijd. Voor een jas zal ik waarschijnlijk richting 98 gaan omdat hij er ook de winter nog mee door moet.



Tigru dan is jullie Keira een flinke meid moet ik zeggen.