welke luierdoekjes waren dat toch??

Zwangere probeert te nestelen :wink:



Ik ben bezig met een anti-zwitsal campagne hier in huis, omdat Anna Sofie daar als baby heel slecht op reageerde.

We hadden voor haar hele fijne luierdoekjes, zonder parfum. Ze waren of van huggies of van pampers, ik weet het niet meer.

Belangrijkste voor manlief was: ze waren dik! Dikker dan bijv. zwitsaldoekjes, dus je ging er niet direct met je vingers door heen :roll:

Maar welke waren dat? Aan de verpakking herken ik het niet meer, die zijn vast veranderd.

Dus: dikke luierdoekjes, zonder parfum.

Welke?

Huggies zijn dat Lijkt eigenlijk een beetje op wc papier, maar dan nat en voor baby’s. :mrgreen:



Ze zitten in een zakachtige verpakking, maar er zal vast ook wel een dispenser doos voor bestaan.

Ik zweer bij Pampers doekjes En dan de variant in de witte verpakking. met kaamille ofzo… Kan het helaas niet voor je bekijken want ze liggen boven en mijn mannetjes slapen :mrgreen: :inlove:



Overigens kan het best zo zijn dat kindje twee absoluut niet hetzelfde huidje heeft als je eerste. Bij Max gebruik ik nog steeds de oliedoekjes van zwitsal maar bij Victor werkt dat echt niet! tzt 2 pakjes in de wc denk ik :think:

Daarom wil ik gewoon diegene die Anna Sofie altijd had. Die waren superhuidvriendelijk. En misschien houdt deze baby meer van zwitsal :wink: maar dan is het jammer. Ik begin er niet meer aan :smiley:

Wij zijn hier ook erg van de ongeparfumeerde doekjes (vooral omdat ik allergisch ben). Heb al veel merken gehad. The verdict is:


  • Pampers sensitive: Goed! (Best dik.) Maar duur.
  • Etos ongeparfumeerde doekjes: Erg prima. Iets voordeliger dan Pampers en wat mij betreft net zo goed.
  • Kruidvat ongeparfumeerd: stug, erg nat, scheuren snel en stinken naar aceton.
  • Bumblies: Wel goed, komen alleen soms wat lstig uit de verpakking. Lekker goedkoop.

mischien een idee om de sensitive variant van de liddl te proberen??



stevig, dik, en lekker goed vochtig

hoi



ik gebruik pampers sensitive die zijn heerlijk dik en zijn erg fijn met verschonen, je haalt er met een veeg een hoop vanaf( sorry voor de details)



Het zijn flinke dikke doekjes maar heb geen idee of er parfum in zit zal eens ff checken.



ja pampers sensitive zijn parfum vrij staat groot in alle talen erop :smiley:

dikke doekjes…



die van de ALDI merk BROEKIES



huggies… zijn erg dik en op waterbasis…

Zit maar weinig geur aan



Zelf gebruik ik de doekies van etos eigen merk…

Die zijn ook fijn en redelijk dik

Jij bedoeld huggies!

Ongeparfumeerd zo dik als een zakdoek :thumbup:

In die grote verpakking je moet wel ff checken…je hebt meerdere soorten!

Het was idd nogal een zware verpakking. Kocht je zo’n sixpack dan trok de bugabooboodschappenmand het bijna niet (maar die trekt niks zowat).

Waren volgens mij ook huggies hoor. Morgen maar een pak halen.

Huggies inderdaad, daar heb ik ook nog 16 pakken van liggen (was een keer in de reclame en ik zie ze niet bij alle winkels liggen, lijken wel zeldzaam hier, eerst had de Deka en AH ze nog, af en toe de DIO drogist, maar opeens hadden die 3 ze ook niet meer). Lekker dik, blijven goed vochtig en geen opvallende geur!

Ja en ik gebruikte die parfumloze ook als snoetenpoetser! :thumbup:

Vind die echte snoetenpoetsers zo :sick:

@Fietje wrote:

mischien een idee om de sensitive variant van de liddl te proberen??



stevig, dik, en lekker goed vochtig




Die vind ik zelf ook heel fijn! (zitten in een witte verpakking met iets van roze erop) en ze zijn toch net wat goedkoper dan die van Pampers of zo.

ik heb altjd het idee met de pampers doekjes dat er een laagje achterblijft, die zacht is voor de billetjes :think:

je handen zijn ook altijd zo “vet” na die tijd…

Ik weet niet welke je bedoelt, maar de Pampers sensitive zijn :thumbup:

En heb nu de Etos sensitive :thumbup: Ook top!! Misschien heb je er wat aan! :-*

@kimmetje23 wrote:

ik heb altjd het idee met de pampers doekjes dat er een laagje achterblijft, die zacht is voor de billetjes :think:

je handen zijn ook altijd zo “vet” na die tijd…




bij de sensitive heb je dat niet de doekjes ruiken ook niet echt en blijven goed vochtig en zijn goed dik

beetje laat, maar eh…ik gebruik altijd die van de DA, groene verpakking is het en ik ben daar echt helemaal wegvan! :thumbup:

hier de pampers…



idd die van zwitsal…zijn ietwat agressief voor gevoeligere huidjes…

ws door het lekkere parfumluchtje…



maar pampers ruikt ook lekker… :wink:

Het waren de huggies doekjes!!! Heb ze gekocht en opengemaakt natuurlijk, alleen staat er nu zo’n winnie de poehplaatje op. Daar erger ik me dan weer aan he :wink:

@lydia wrote:

Het waren de huggies doekjes!!! Heb ze gekocht en opengemaakt natuurlijk, alleen staat er nu zo’n winnie de poehplaatje op. Daar erger ik me dan weer aan he :wink:




oja, afplakken die pooohhhhhh dan ! Meid… :eh: lamaar… :lol: nestelze… :-*