Onze jongens plassen blijkbaar nogal veel want er is geen luier die het 's nachts droog houdt.
Ze zijn nu zo’n 10,5 kilo, we hebben huggies 4 en 4+, C1000 4+ en 5 en vannacht pampers 4+ al geprobeerd. Vannacht was wel het toppunt, om half 2 kon ik beide jongens al compleet verschonen, rompers, pyama’s en slaapzak, allemaal kletsnat!
Ik heb ook nog een pak pampers maat 5 en active fit 4+ meegenomen, ben benieuwd of die nog verschil maken, maar heb er inmiddels een hard hoofd in :?
Iemand nog tips hoe wij de nacht weer door kunnen komen zonder natte kids??
Ik heb bij tim echt alle merken geprobeerd,
elke morgen helemaal nat…
ik ben overgestapt naar de luiers vd lidll…
En nu gelukkig geen nat rompertje meer!
Mijn neefje had dit ook bij elke luier… mijn nicht heeft op een gegeven redelijk strakke boxer over de luier aangetrokken en vanaf dat moment ging het goed :thumbup:
Vervelend zeg!
Hier blijven ze goed droog in Pampers baby-dry luiers. Die activ-dry is niet bedoeld voor 's nachts. Denk dus dat ze daar alleen maar natter mee zullen zijn, dan met de baby-dry.
Succes!
Tjonge wat lastig! hier heb ik ook alles geprobeerd, en alleen kruidvat luiers lekten neit door.
Sinds kort ben ik van die luiers afgestapt, omdat we ze erg vonden stinken, na een miniplasje roken we het beiden al van verre, dus nu op pampers over gestapt. maar die vind voor mijn gevoel veel voller zitten 's morgens, dus misschien Kruidvat?
Hier hebben we dat ook een tijdje gehad met onze dochter; iedere ochtend natte rompers. Toen heb ik ook huggies 4 en kruidvat 4+ gekocht, toen was het soms nog zo. Maar inmiddels blijft ze met kruidvat 4 ook gewoon weer droog… Wel vind ik die ook erg stinken 's morgens! Maar ik weet niet of dat alleen bij kruidvat luiers is eigenlijk.
Misschien is het maar tijdelijk…
Luiers van aldi en liddl hoor ik ook nog wel eens goede berichten over (zijn nog goedkoop ook). Etos zou ik niet aanraden, had er 2 gehad op de jonge gezinnen beurs en heb er 1 gebruikt, gewoon overdag maar de poep kwam er aan de zijkant uit (was wel vrij dun, maar direct verschoond, ze heeft de luier maar een uurtje om gehad)
Slapen ze op hun buik? Anders zou je de luier nog verkeerd om aan kunnen doen.
Verder kan je de luier even opkloppen voor die omgaat en het helpt ook als de romper niet te strak zit zodat de luier goed kan uitzetten. Een maatje groter had je ook al geprobeerd zie ik. Lastig en vermoeiend
onze jongens hadden er ok altijd last van…
Wij gaven ze als wij naar bed gingen nog een extra schoen luier. Bijd e jongste hielp ook dat niet, dan deden we nog een katoenen luier er over heen.
Soms helpt een ander merk maar dat is per kind verschillend dus ff zoeken.
we hebben hier pampers en als Jesse nat was, deed een maat groter wel de truuk. Lidl luiers blijven hier ook goed en droog…!
Bedankt voor al jullie tips. Pampers maatje groter hielden ze droog tot wel half 2 's nachts :roll: Toen beide jongens kletsnat wakker.
Afgelopen nacht hadden we ze een luierbroekje aan (ook een tip van iemand van KOK) en waarempel; ze hebben tot 7 uur geslapen, hopelijk is het geen toeval