hier bij inzetten doe ik eerst links en bij het uithalen eerst rechts. mijn rechter oog is dan ook de slechtste .
ik ben wel rechtshandig.
Ik ben rechtshandig en doe eerst rechts in en dan links. Eruit gaat ook eerst rechts en dan links. Overigens doe ik alles met mijn rechterwijsvinger… Heel soms met links.
Groetjes,
Viratine
@Charissa wrote:
Hier verschilt het nogal eens…Hangt ervanaf hoe mijn lenzenbakje ligt. Ik draai zowieso altijd eerst het rechterbakje open, maar dat is niet altijd het bakje met de ‘R’ erop :lol:
En doe alles trouwens met rechts
Helemaal zoals ik t doe! :lol:
Altijd eerst rechts, geen idee waarom :eh: :mrgreen:
Hahaha, wat een vraag :lol: :lol:
En dan hier het antwoord: zowel in als uit eerst links. En ik ben rechtshandig. En waarom? Géén idee!
Rechts altijd als eerste in, 1 keer gebeurt dat ik 2 keer een lens rechts indeed (jaja linkerlens nog eens bovenop de rechterlens :shock: :wall: , beetje suf 's ochtends :mrgreen: ). Reden: misschien omdat ik rechts -6 heb en links -5 :think: ? Geen idee hahaha.
Enne ik doe ze ook in dezelfde volgorde uit, en ja ik heb dat ook wel eens 2 keer bij hetzelfde oog geprobeerd te doen (na een avondje stappen :mrgreen: ).
Soleil 8)
@pino wrote:
Ik ben linksdragend (haha en een beetje melig) en rechtdragend dus ook maar ik begin in elk geval met links. En ben rechtshandig.
Whahaha linksdragend zegt ze hahaha lig dubbel
![:smiley: :smiley:](https://forum.ikenmama.nl/images/emoji/apple/smiley.png?v=9)
Ik doe altijd rechts als eerste in en ook weer uit. Ik ben rechtshandig, als ik perongeluk het doosje weleens verkeerd pak en links dus rechts zit (snappen jullie ut nog :? ) dan ben ik echt in de stress omdat ik dan gewoon veel minder zie (links mindere sterkte als rechts).
Ik doe eerst de rechter uit… zet ook eerst de rechter in! Ik ben rechtshandig…
hahaha wat een super poll… :thumbup:
@Kiddo wrote:
Voor de lenzendraagsters:
Ik had zin in een onzin poll en vroeg me dit af.
Ik begin dus zelf met links en dit schijnt apart te zijn![]()
Links van mij uit gezien eerst. Ik schrijf van links naar rechts, dus dat is het meest logische
geen lenzen meer, maar ik weet nog wel hoe de routine was, eerst links en dan rechts, terwijl ik wel rechtshandig ben!
Ja idd, eerst links maar ik ben rechts!
Ik zou het echt niet weten, ik draag al jaaaren lenzen, maar welke ik nu het eerst in doe :think: Ik denk dat ik meer bezig ben met “willen zien” (Heb -6) dan welke lens eerst
Ik denk dat het bij mij wisselt.
eerst links en dan rechts.
Ben rechts-handig.
Hoef het ook niet voor het zicht te doen want zonder bril/ lenzen zie ik niets heb -10 en -11.
Heb dus ook geen spiegel of zo nodig
x