welke leeftijd snachts droog?

Thijs zijn luiers zijn nog te nat om af te bouwen maar ik vroeg me af wat de gemiddelde leefdtijd is dat ze snachts droog zijn?

Mijn dochter is 3,5… ze heeft al een poos droge luiers s’ochtends… dus nu eens uitgeprobeerd en ze is nu een week droog s’nachts…

Ik heb wel gehoord dat dat bij meiskes sneller kan gaan dan bij jongens…

M.ateo was met 2jr10mnd overdag zindelijk en 3 of 4 maanden daarna ook in de nacht. Zo nu en dan met een ongelukje…



Hij krijgt geen drinken meer net voor het slapen…

Hier alle drie meteen dag en nacht zindelijk. Ik heb ze wel laat zindelijk gemaakt, allemaal waren ze al drie. Ik vond dat fijn omdat ze zo meteen in 1 dag zonder ongelukjes droog bleven, en ook 's nachts.



Maar ik hoor ook wel van kinderen die al vijf of zes zijn hoor, dus dat zal best normaal zijn ook…

ik heb gestemd, maar dat is misschien niet eerlijk, jolijn is al een paar weken droog 's nachts en nu sinds 3 nachten zonder luier… moet zelf ook nog even het vertrouwen krijgen hoor… :pray:

Kim is nu sinds een paar weken 's nachts droog, overdag is ze dat sinds een half jaartje ongeveer ( ze wordt in oktober 4). Ik zet haar wel 's avonds laat als ik ga slapen nog even op de wc.

Esmee was ook net voor haar 4e 's nachts zindelijk.

Merijn was al ruim voor zijn 2e verjaardag 's nachts droog, maar hier hebben wij nooit bij stil gestaan tot hij met 2j en 3 maanden overdag ook droog bleef. Toen kregen wij pas het besef, he hij is eigenlijk al maanden droog 's nachts en toen lieten we hem ook 's nachts zijn luier uit.

Dus hij was erg vroeg bij.

Sebastiaan had ook altijd nog enorme volle, natte luiers 's ochtends, terwijl hij al bijna een jaar overdag zindelijk is.

2 weken geleden zei hij ineens 's avonds dat zijn billen te groot waren geworden en hij nu dus geen luiers meer aan kon :inlove: .

Tuurlijk had ik geen zeiltje o.i.d. in huis dus de volgende ochtend samen met hem gaan shoppen en 's avonds geen luier meer aan. Ik had er eerlijk gezegd vanwege die volle luiers een hard hoofd in, maar hij bleef droog! We moeten hem wel 's avonds laat nog even laten plassen, maar verder gaat het super :thumbup:

Ik dacht dat het nooit ging gebeuren, maar ben erg blij en trots dat hij er nu zelf mee kwam.

Met andere woorden, ondanks de volle luiers kan het dus ook best goed gaan.



Groetjes,

Heleen

N.y.n.ke was toen ze ongeveer 2,5 was overdag en 's nachts droog en droeg toen ook geen luier meer.

jinthe was overdag droog op 2 jaar 3 maanden en snachts op 3 jaar en 1 maand. Ze drinkt voor ze gaat slapen nog een beker melk maar heeft wel een potje op haar kamer waar ze zelf nachts opgaat als ze moet plassen.

Y was met 3 jr en 8 mnd zowel overdag als ’ nachts zindelijk.

Tigo was bijna 5. En ik heb niet gewacht tot zijn luiers snacht droog waren, anders had hij denk ik nu nog met een luier om geslapen (hij is bijna 7) :slight_smile:



Toen hij in bed stapte kwamen we erachter dat we zijn luier vergeten waren, en toen wilde hij hem niet om… 2 nachtjes een ongelukje volgens mij en toen ging het helemaal goed!!!

sil was voor zijn tweede verjaardag dag en nacht zindelijk :thumbup:

denk niet dat me dat een tweede keer gaat lukken :mrgreen:

Anne was voor haar 2e jaar overdag zindelijk en met 2 jaar en 3 maanden dag en nacht.

Anoek is sinds een paar maanden ook 's-nachts zindelijk.

Ik geloof zo rond haar 3e verjaardag. Overdag is ze

al een hele tijd zindelijk.

Anna is een geval appart, sinds 2 jaar en 3 maanden s nachts droog..<br /> <br /> maar overdag no steeds wel eens ongelukjes.<br /> <br /> (we hebben s nachts en overdag gewoon tegelijk gedaan… (niet echt over nagedacht)

@ICL wrote:

N.y.n.ke was toen ze ongeveer 2,5 was overdag en 's nachts droog en droeg toen ook geen luier meer.


l.yann ook :slight_smile:

Matthijs was met 2 jaar en 10 maanden overdag en 's nachts droog.



(overdag was al een paar maanden eerder, maar had een terugval toen babybroertje geboren was, maand later was hij weer droog en de nacht er gelijk bij :mrgreen: )

Hier beide kindjes tegelijk overdag en snachts zindelijk. Nina was 2 jr en 2 mnd, Niels 2 jr 10 maand

Beide kinderen waren met 3 jaar en 1 maand zindelijk en ook meteen 's nachts.