Welke leeftijd in een hoogslaper ?

Teun slaapt sinds dat hij 2,5 is in een halfhoogslaper. Wel eentje met een duidelijk hekje omheen. Ging vanaf dag 1 prima. Hij is een handige klimmer en komt 's nachts nooit z’n bed uit.

Stijn is nu 2,5 en die gaat nog lang niet naar een halfhoogslaper :wink: die slaapt in een peuterbedje van Ikea en dat blijft voorlopig nog wel zo. Hem zou ik niet vertrouwen in zo’n hoog bed.

Nou na jullie reacties te hebben gelezen gaan we het dus niet doen.

Heb deze gezien vind het bed zooo mooi, alleen de prijs is wat minder :evil:

Dies gaaf Romata!!

Zijn jullie niet handig? wat mdf platen kopen en aftekenen. in elkaar schroeven en klaar :wink:

@romata wrote:

Nou na jullie reacties te hebben gelezen gaan we het dus niet doen.

Heb deze gezien vind het bed zooo mooi, alleen de prijs is wat minder :evil:

Ik vind de koets ook qualitatief niet het geld waard ook.

en niet praktisch ook.

een hoogslaper of half hoog, vind ik haar veel te klein voor .

je hebt ook zat gewone leuke peuterbedjes hoor :wink: :thumbup:

gr melanie.

wat je wel kan doen als je tzt een (half)hoogslaper wilt…

Een basis bed van Flexa oid… die kan je later ombouwen tot (half)hoogslaper. Dan koop je later alleen nog een extra set voor het verhogen, eventueel glijbaan erbij (die wij express niet hebben haha dan wordt het veeeeels te gezellig :wink: )

Ons zoontje was 2,5 jaar toen hij in een halfhoogslaper ging liggen. Ging prima. Het ligt wel aan het kind. Hij is en was een rustige slaper.

Wij hebben een bed van Flexa. De steunen opzij zijn best hoog en we hadden de optie om er eerst een gewoon bed van te maken. Dat is niet nodig geweest, maar het was wel fijn dat het kon. Ik heb hem zo in bed gelegd dat het trapje en dus de opening bij zijn voeten is (komt ie lang niet met zijn lengte).

Mijn jongste is bijna 1,5 en ik weet nu al dat hij met 2,5 jaar in een peuterbedje gaat en niet in een halfhoogslaper. Hij is echt een klimmer en klauteraar en een ontzettend onrustige slaper.

ow Romata, dat koetsbed is ook geweldig zeg :inlove: ! Misschien kun je het laten namaken door een timmerman of zo? Waar heb je dat onderste bed van de eerste twee plaatjes gevonden? Dat vind ik geweldig voor onze meid :inlove: :thumbup: !

Anne is met 1.5 in een eigen gemaakte halfhoogslaper gegaan en daar slaapt ze nu nog in. Heerlijk bed, wel een soort hek om haar heen, maar ze kan er via 4 treden en een plateau uit.

Dat koetsbed hebben wij ook zien staan. Anne zou m prachtig vinden, maar zoiets maken wij dan zelf en houden we rekening met het opmaken enzo van een bed.