Hoi hoi,
wij hebben nog steeds een prachtig beeldbuis uit de jaren 90 8) nu ik onlangs een wii voor mn verjaardag heb gehad wil ik voor mijn man zijn verjaardag een nieuwe tv geven…maar nu komt het!
Welke tv is handig, mooi en gunstig qua prijs? Ik wil wel een beetje degelijk merk hebben. Zat al te denken aan een samsung ofzo…
Aangezien iedereen tegenwoordig wel een flatscreen heeft, dacht ik even vragen waar je op moet letten en welke goed is. Ik had al wel gezien dat een LED voordeliger is qua energie dan een LCD, dus daar heb ik al een keus in gemaakt…verder heb ik er weinig kaas van gegeten :shifty:
oh ja we hoeven geen mega groot beeldscherm, iets van 60 cm is groot zat…
Ik vond het prijsverschil tussen led en lcd nog wel heeel groot toen wij onze tv kochten. Maar dat is alweer…ehm…twee jaar geleden? Dus misschien is inmiddels de grootste hype van de led er weer af en zijnde prijzen een beetje normaal?
Ik zou ook vooral even kijken naar de afstand tussen de tv en waar je zit.
Op kieskeurig punt nl kun je ook veel gebruikerservaringen lezen :thumbup:
Wij hebben een Sony bravia waar ik echt heeel blij mee ben.
Wij hebben laatst een nieuwe tv gekocht, we hadden ook nog zo’n mooi bakbeest staan, maar die had het begeven. We wilden de mogelijkheid om er een externe harde schijf aan te hangen en internet erop en toen kwamen we uit op de smart tv van Samsung.
Even zoeken
We hebben de Samsung UE32D6500, 32" is die en dat vonden we zat en blijkt ook zat te zijn voor ons. Ik hoef ook geen mega-tv, aangezien we er ook maar een meter of 2-3 vanaf zitten. Is een led-tv en heeft zelfs 3D geloof ik, dat hoefden we niet, maar dat zat erbij en had als enige de functies die we wilden, wifi (zonder dat we er een usb-dingetje in moesten stoppen) en externe HD er aan. En de prijs vonden we ook nog erg meevallen, als ik het me goed herinner was hij €650 ofzo.
(schijnt ook nog als beste getest te zijn door de consumentenbond dit jaar)
Wij ‘zweren’ bij Samsung…hebben er nu 3 van in huis…MAAR we hebben beneden een lcd geen blinkend scherm omdat we anders niks kunnen zien ivm lichtinval (dus goed op letten)…op onze slaapkamer een hele grote plasma, blinkt wel, maar op de slaapkamer geen last van…en Anne heeft onze oude lcd. We zijn laatst naar een nieuwe samsung wezen kijken, maar alleen panasonic had geloof ik geen glimmende plaat en we willen toch graag samsung, dus we hebben voor beneden nog niks nieuws, maar das niet erg, hij werkt nog
(BTW Anne heeft dan wel een tv op haar kamer, maar ze kijkt er (bijna) nooit naar )