Welke laptop?

Hoi,

Hendrik, mijn laptop, heeft na zes jaar zijn beste tijd wel gehad. Tijd dus voor een nieuwe. Welke hebben jullie? En hoe bevallen ze? Welke moet ik in elk geval niet kopen?

Ik wil graag met muziek en foto’s bezig, met dataverwerking (MS Excel / SPSS), internet en natuurlijk textverwerking. Spelletjes ed boeien me niet, maar het zou leuk zijn om er af en toe een filmpje op te kunnen kijken.

Goede service / garantie zou ook fijn zijn (voor als ik er, zoals bij de vorige, een glas rode wijn over uitstort :slight_smile: )

Ik heb nu een Toshiba Sattelite, en die beviel me goed maar is wel erg lomp…

Wie wil me helpen?

Dank!

Groetjes,

Femke

Ik lees mee.

Moet ook orienteren voor een nieuwe laptop!

Ik heb een medion, staat volgens mij wel goed bekend. Ik heb hem nu een jaar ideaal ding. De mijne is wel de grote variant, geen idee hoeveel inch ofzo… Het schijnt dat de garantieservice ook erg goed is bij medion, dat hoor ik regelmatig om me heen.

@jet1981 wrote:

Ik heb een medion, staat volgens mij wel goed bekend. Ik heb hem nu een jaar ideaal ding. De mijne is wel de grote variant, geen idee hoeveel inch ofzo… Het schijnt dat de garantieservice ook erg goed is bij medion, dat hoor ik regelmatig om me heen.

Hier ook Medion en de service is inderdaad erg goed!!

Zelf nog niet nodig gehad bij mijn laptop, maar mijn ouders hadden een dvd speler van Medion waar al snel iets aan mankeerde. Eenmaa opgestuurd duurde het anderhalve week en stond er iemand met een splinternieuwe dvd speler voor de deur, nog een luxere dan ze hadden… met de vriendelijke groeten van Medion :slight_smile:

wij hebbenen compaq presario CQ60…

is een fijne laptop…gekocht bij zo’n winkel voor bedrijven…

als je iemand met zo’n pasje weet dan kan je daar veel goedkoper aan een laptop komen…

Ik zit hier nu te tikken op een Acer Aspire 9410Z

Lekker laptoppie :thumbup:

wij hebben een HP Pavilon ED

17 inch scherm en nummeriek toetsenbord naast het qwerty bord

heel erg fijn ding…

Bedankt voor de tips, ik zal zo de eigenschappen van ‘jullie’ laptops eens gaan bekijken…

Als mensen nog meer tips hebben, graag!!!

Groetjes,

Femke

Ik ben ook aan het zoeken. Op de *** kan je goed aangeven wat je eisen zijn. En dan filteren zij voor je. Budget is natuurlijk het eerste he… Ik kwam uit op Acer Aspire 5732Z-434G25MN. Mijn vriend zegt dat een MSI ook erg goed is.

Edit beheer commerciele link verwijderd

Ik heb net een nieuwe gekocht…

toshiba satellite L300-29U, vind hem helemaal toppie :thumbup:

@Sis wrote:

Edit beheer commerciele link verwijderd

Link??? Daar stond geen link!!! All over het forum kom je woorden van sites tegen… echt waar, ik word gek. :thumbdown:

Sis als er staat op de site van … wordt dat gezien als een link. Merknamen zijn toegestaan, winkels a la Albert Heijn etc ook maar webwinkels niet. Daar is niets nieuws aan en hoef jij ook niet gek van te worden. :hug:

Wij zien niet alles en wat we zien verwijderen we. :wink:

Ik snap het echt niet meer. Echt niet. Kan maar beter stoppen met Kok geloof ik want elke paar dagen word ik op mijn vingers getikt omdat ik dingen doe die schijbaar niet mogen terwijl ik ze om me heen keer op keer zie gebeuren.

:shifty: