welke kleur??

Ik heb nu al weer een tijdje mijn haar blond… asblond om precies te zijn, maar ik ben het een beetje beu… wil i.vm. de winter een wat warmere kleur, maar weet niet zo goed wat. Ik heb genoeg lef om het zelf te kleuren, bij de kapper heb ik nou eenmaal niet de financiele middelen voor. Wil geen shocking kleuren, maar gewoon wat warmer…



Iemand een ideejte?

Ik ga dan meestal voor blond met een roodtint (dat je dan wat ‘rossiger’ haar krijgt! Vind ik zelf erg mooi :thumbup: is niet gelijk te donker en staat vaak erg mooi bij vrouwen die van zichzelf al blond zijn)

Deze kleur vond ik erg :thumbup:



(Foto is alweer van bijna 2 jaar geleden, was toen net zwanger van Sam :inlove: broekkie nog he :wink:)

Een warme middenblonde tint! Doe je het zelf? Dan is nr. 7, Vienna, van L’Oréal mooi!

Knal er wat low-lights in. In een mooie bruintint ofzo. Ga je niet direct zo hysterisch in de kleur, maar geef je het wel diepte en warmte! Voor en na foto ge-eist natuurlijk!

:shock: wat moet ik erin knallen???



whahahaa… die kleur van jou vind ik wel mooi annaatje… nu nog een pakje vinden met die kleur erin… Mijn eigen kleur is donkerblond… pakt nog al makkelijk rood op… Wellicht is het een idee om er eerst een lichtbruin in te mikken, om oranje te voorkomen?? en dan twee dagen later de rode tint eroverheen???

Weet niet of dan de kleur wel mooi overkomt…



(hier een doos, die het eens gekleurd had, en dat na heel wat uitgroei zat was en dr eigen kleur wou en er dus maar ontkleuringspul indeed :oops: :shock: :mrgreen: zag er niet uit, was net een wortel :mrgreen:)

… oeps :mrgreen:

joh gooi er gewoon een lekker kleur in



ik heb/had ook blond haar

met grijs hahah

heb er nu al een tijd henna in, dus hoe grijs het nu is; ik weet het niet



aubergine, kastanje, is allemaal leuk

Ik ben ook donkerblond van mezelf en heb voor het weekend chocoladebruin gehaald. Maar als je het eerst uit wil proberen, kan je altijd een spoeling doen die er na een paar keer wassen weer uit is. Kan je het daarna altijd nog permanent kleuren.

ik vind altijd in de winter een roodtint mooier, maar dan lekker donker rood

's zomers heb ik altijd bijna zwart, dan ben je zelf ook bruiner en dan staat rood weer niet (bij mij dan).

's winters staat zwart weer niet, omdat ik dan een bleek bekkie heb (behalve dit jaar, want ik ga de zon op zoeken, maar je weet nooit hoe ik terug kom, de verf in spanje is een stuk goedkoper dan hier, dus…)

Als je van jezelf donkerblond bent pakt koperrood vaak heel mooi uit. Heb ik ook eens gedaan (toen ik dertien was ofzo), was supermooi!

Ik wil het nog wel een keer, maar het heeft toen heel lang geduurd voordat het er echt uit was (na een wasbeurt was het een soort roze geworden en dat is toen heel lang blijven hangen :think: en uitgroei-echte-verf zou ik zelf ook niet zien ziten omdat het dan minimaal drie jaar duurt voor het is uitgegroeid… maar goed, qua kleur is het dus heel mooi!)

ja maar het mindere daarvan is is dat mijn uitgroei(zo’n 2 cm of 3 cm) donkerblond is, en de rest dus stukken lichter…

Low lights!! Donkere streepies dus! Maar ik zie dat je idd nog wel wat uitgroei hebt, dus zal je toch een egale kleur moeten doen.



Donkerbruin is mooi, dat geeft van zichzelf ook wel een mooie rooiïge gloed. Kruidvat heeft verf van 5 euro! Ik gebruik dat regelmatig en bevalt me uitstekend!

Ik heb helemaal niets toe te voegen want geen verstand van verven, maar wil even zeggen hoe mooi je tanden zijn…Wat ontzettend goed zeg… :thumbup:



ik weet hoe het er voorheen uitzag…

Hier spreekt een kapster… :lol: Is er bij jullie in de buurt geen kappergroothandel? Voor een euro of 7 heb je een tube verf en vaak kun je ook kleine flesjes waterstofperoxyde kopen, die zijn ook niet duur. Ik zie dat je kort haar hebt dus moet het met een halve tube ook te doen zijn. De andere, niet aangemaakte, helft kun je dan bewaren voor een volgende keer. Als je niet te donker wilt dan zou ik een kleurhoogte 7 (middenblond) nemen. Waarin een beetje koper zit. Dan smeer je eerst het lichte gedeelte van je haar in en na ong. 10 minuten de rest (oftewel alles). Dat laat je dan ook nog een minuut of 25 zitten. En klaar is kees. De kleur die op het lichte gedeelte zit zal wel wat sneller teruglopen.

Zo ben je klaar voor 4 of 5 euro :thumbup: .

Volgens mij staat een donkere kleur jou heel leuk als ik je foto zo voorbij zie komen.

@Marlous wrote:

Ik heb helemaal niets toe te voegen want geen verstand van verven, maar wil even zeggen hoe mooi je tanden zijn…Wat ontzettend goed zeg… :thumbup:



ik weet hoe het er voorheen uitzag…




tnx… :inlove: straal… ben er ook zoooo blij mee…

overigens… heb ik net een pakkie mahonie gekocht, dus bruin met een rode gloed… ga het er vanavond in mikken… dus morgen zie ik er kek uit, of loop voor schut :mrgreen:

Ik ben heel benieuwd… Laat je weten hoe het geworden is???

Je hebt lef, rood kleurtje, ik zat meer te denken aan bruin. (ik ben altijd van het veilige :angel: )

Foto foto foto!! :stuck_out_tongue: