Hallo allemaal,
Wij hebben een week geleden de Mura 4 roasted-brown gekocht en besteld.
Ik vind persoonlijk 4 wielen iets stabieler als 3
Ik ben er erg blij mee en hij komt eind januari al.
Wat vinden jullie van de bugaboo? Qua kwaliteit verhouding vond ik het net zo goed maar hij kost alleen iets meer… Vind hem wel erg duur en bovendien is het niet onze smaak( model etc) De bugaboo is wel lichter in het gewicht.
Ook hebben wij een box gekocht en een boxkleed, badje etc etc…
De babykamer is ook al bijna klaar.
Ik schilder en ga zelf een grote giraf in zijn kamertje maken…
Ben zo blij met alles :inlove:
Wat vinden jullie een mooie kinderwagen en wat is je mening?
Liefs voor jullie allemaal
Wij hebben de bugaboo en ik ben er superblij mee.
Wij hebben de maxi cosi mura 3.
Meer omdat die er iets mooier uit ziet qua wielen en de stabiliteit vind ik bij beiden wel goed!
wij hebben de mura 4! VInd hem erg mooi eruit zien … beebje is er nog niet dus nog niet echt gewandeld!
wij hebben ook de maxi cosi mura 4.
We hadden eerst de wandelwagenbak in het groen en de zitting in het bosbes blauw en een week voor het bezorgd werd kwamen we de nieuwe kleuren tegen en nu hebben we de roasted brown wandelwagen bak en adriatic blue zitting. Ben zo blij dat we de kleuren nog hebben kunnen aanpassen. Want die waren voor de 2008 collectie best heftig vond ik.
Hier een echt bugaboo fan.
De wangen nu voor de tweede in gebruik.
Enigste nadeel vind ik de dat de wandelwagenbak wat aan de lage kant is.
Verders een top wagen.
- Vrij licht in gwicht
- Goed opklapbaar voor in de auto
- Wandelwagenbak neem bijna geen plaats meer in als je hem niet gebruikt (aleen nog maar een bodem)
- Zeer wendbaar met kleine wielen voor
- Grote wielen voor in bos en sneeuw
- Buggyzit kan ook naar je toe gedraaid zijn
- Wil je ander kleurtje wagen bijvoorbeeld een tweede dan kun je zo veranderen door een ander kleurtje bekleding te kopen.
- Duwstang kan langer gemaakt worden voor de juiste hoogte
voor ons dus een top wagen.
Wij gaan ook voor de Bugaboo…
Ik speur al regelmatig MP af…maar we hebben nog even.
We hadden een Classic bij de derde voor 250 euro en die heb ik weer verkocht voor 200…we wiilen nu graag het nieuwere model.Ze rijden zo licht en heerlijk en idd makkelijk in de auto enzo
Danielle
Wij hebben de bugaboo cameleon en vinden hem perfect.
Alles eraan is goed en heeft eigenlijk geen nadelen, tenminste wij hebben hem nog niet ondekt,
Hij is makkelijk uitelkaar te halen.
Makkelijk schoon te houden bijna alles kan gewassen worden.
Erg wendbaar, maar niet zo dat ie onstabiel wordt.
Je kan er makkelijk mee door de bossen en over het strand.
de stang is in hoogte verstelbaar.
En naar voren te brengen.
Heel veel suc6 met uitzoeken.
Groetjes van Dijanka
Bij Ilja hadden we een firstwheels gekocht bij de Halfords; ze zeiden dat ie leek op de bugaboo maar dat is niet zo. De kinderwagen beviel wel hoor, maar de wandelwagen niet. Deze kon maar 1 tandje naar achteren dus de naam ligstand mocht het zeker niet hebben. Toen Ilja een maand of 6,7 was, was ie te groot voor de kinderwagen maar echt nog te klein voor de wandelwagen. Heb toen wel een tijdje zitten klooien; heb toen veel de maxicosi gebruikt op het onderstel (uiteraard niet voor lange stukken dus het was wel lastig).
Daarom heb ik nu een 2e hands bugaboo frog gekocht. De wandelwagen kan tenminste in een echte ligstand. En voor mijn kleine autootje is het wel lekker dat ie uit elkaar niet zoveel ruimte inneemt.
Quinny Buzz, zou niet meer anders willen
alle merken en soorten zijn hier al wel de revue gepasseerd :mrgreen:
Maar heb nu voor de 2e keer een bugaboo frog en klaarblijkelijk bevalt die dan toch het beste
Wij hebben een mooie rode en zoals eerder gezegd, hij is compact, makkelijk schoon te houden, zeer wendbaar (had hiervoor een mutsy met 2 grotere zwenkwielen maar die moest ik nog wel eens eerst naar achteren trekken en dan weer naar voren duwen voor de wielen mee zwenkten, die bleven nog wel eens staan in dwarse stand, bugaboo heeft dat zeker niet!) en er kan alsnog verrassend veel in de bagagetas onderop.
Mies ligt nog heerlijk in de bak en heeft nog zeker wel 8 cm ruimte over terwijl hij al behoorlijk fors is.
Vind het een ideaal karretje. :thumbup:
Wij hebben de bugaboo cameleon.
Super wagen!!!
bugaboo frog hebben we deze keer.
geen idee hoe ie rijd , want k moet nog bevallen
Een tijdje geleden heb ik een onderwerp gestart omdat wij twijfelden tussen de mura4 en de bugaboo. Wij gaan voor de bugaboo, omdat die lichter en wendbaarder is. Ook is hij iets kleiner op te vouwen. Dit is voor ons belangrijk omdat we een bakfiets willen aanschaffen.
Maar ik vind de mura een hele mooie wagen, en in een andere situatie (wel een auto bijvoorbeeld) zouden we voor de mura zijn gegaan.
STOKKE… we hebben een rode en een blauwe… ik ben er zo blij mee dat ik er 2 heb, want wilde eerst geen duowagen… dan ging mijn moeder mee of mijn man… we gebruiken ze nu nog beiden… en nu dan ook een duowagen erbij gekocht… maar owww wat erger ik me aan alles wat geen STOKKE is… je wordt gewoon verwend met die wagen, zo fijn is ie… je kind ligt hoog… de materialen zijn stevig… leuke nieuwe kleurtjes hebben ze dit jaar… en een geweldige service… ik zou voor een 3e kindje deze 2 STOKKE’S verkopen en een nieuwe kopen in een mooi kleurtje… :inlove:
@faizaa wrote:
STOKKE… we hebben een rode en een blauwe… ik ben er zo blij mee dat ik er 2 heb, want wilde eerst geen duowagen… dan ging mijn moeder mee of mijn man… we gebruiken ze nu nog beiden… en nu dan ook een duowagen erbij gekocht… maar owww wat erger ik me aan alles wat geen STOKKE is… je wordt gewoon verwend met die wagen, zo fijn is ie… je kind ligt hoog… de materialen zijn stevig… leuke nieuwe kleurtjes hebben ze dit jaar… en een geweldige service… ik zou voor een 3e kindje deze 2 STOKKE’S verkopen en een nieuwe kopen in een mooi kleurtje… :inlove:
en dan koopt lydia een van jouw stokke’s, goed?
:mrgreen:
Ik heb een bugaboo frog, hiervoor had ik de classic en daarvoor een maxicosi speedi (de eerste versie, 7 jaar terug

Ik vind de bugaboo wel echt een hele fijne wagen hoor :thumbup:
Maar die Stokke vind ik ook zo mooi :oops:
Jaah die Stokke is ook mooi zeg!!!
Wij hebben uiteindelijk voor de bugaboo cameleon gekozen.
Ook omdat deze minder ruimte inneemt.
@lydia wrote:
@faizaa wrote:STOKKE… we hebben een rode en een blauwe… ik ben er zo blij mee dat ik er 2 heb, want wilde eerst geen duowagen… dan ging mijn moeder mee of mijn man… we gebruiken ze nu nog beiden… en nu dan ook een duowagen erbij gekocht… maar owww wat erger ik me aan alles wat geen STOKKE is… je wordt gewoon verwend met die wagen, zo fijn is ie… je kind ligt hoog… de materialen zijn stevig… leuke nieuwe kleurtjes hebben ze dit jaar… en een geweldige service… ik zou voor een 3e kindje deze 2 STOKKE’S verkopen en een nieuwe kopen in een mooi kleurtje… :inlove:
en dan koopt lydia een van jouw stokke’s, goed?
:mrgreen:
Ik heb een bugaboo frog, hiervoor had ik de classic en daarvoor een maxicosi speedi (de eerste versie, 7 jaar terug)
Ik vind de bugaboo wel echt een hele fijne wagen hoor :thumbup:
Maar die Stokke vind ik ook zo mooi :oops:

Bugaboo is ook erg mooi idd… ik twijfelde ook tussen die 2…
Jose, volgens mij zijn ze net zo lang… heb het nl eens op laten meten door medewerkster van de prenatal…
Groot voordeel van de bugaboo vond ik de grote wagenbak… en hij is mooi… :inlove:
Ik vind de Bugaboo en dan in het bijzonder de Frog echt een poppenwagen.
Ik zag laatst zo’n ding met een maxi-cosi erop, en wij stonden er met onze wagen langs (reiswieg erop), en die maxi-cosi kwam tot aan de onderkant van onze kinderwagenbak.
Was echt geen gezicht.
Er liep een man achter, en dat kindje lag ter hoogte van zijn knieën ongeveer. En het was geen bijzonder lange man.
Wij hebben de Quinny Buzz. Vind het de mooiste wagen, is ook de kleinst opvouwbare.
Het enige nadeel vind ik dat het voor(zwenk)wiel vaak blokkeert.
Dan wil je net aanrijden, en dan kun je niet verder.
Vooral lastig in drukke gangen op school, want dan gaat er net iemand opzij, wil je duwen, kun je niet vooruit. Voordat ik dat wiel weer goed heb, staat er al weer iemand anders in de weg…
Maar hubbie gaat hem even in de olie zetten, hopelijk is het probleem dan opgelost.
Doet het ook nog maar sinds kort, en niet al vanaf het begin.
hahaha, dat is echt puur estetische voorkeur.
Ik vind de bugaboo heel industrieel ontworpen en dus erg mooi. De reiswieg zit idd laag, maar die gebruik je maar 5 maanden ofzo en dan is het niet meer dan een plank om weg te bergen tegenover een complete harde bak van de quinny.
Daarna is hij net zo hoog als de quinny buzz in wandelwagen stand en tja… dan vind ik de buzz persoonlijk afschuwelijk.
Toen hij uitkwam zei ik tegen Ruud… t is net een zitting op een lange pieml :oops:
Dus smaken verschillen denk ik dan maar :-
Puur practisch gezien zou ik zelf voor Stokke, bugaboo of urban jungle gaan, puur omdat ze onverwoestbaar lijken te zijn en mooi zijn ontworpen.
Buzz is een dure wagen, maar kwalitatief vet minder. Ik ken meer ontevreden gebruikers dan tevreden. Bakjes die achterover gaan hangen, wielen die blokkeren, invouwsysteem wat het begeeft enz.
Onze bugaboo gaat nu al 3 kindjes mee, ziet er nog steeds prima uit en mankeert niets.
Dat zie ik sommige wagens nog niet doen.