Welke kinderwagen??

Ik wil graag een nieuwe kinderwagen en dacht er helemaal uit te zijn… niet dus…



Ik heb een paar eisen waar hij aan moet voldoen:



Er moet een maxi cosie op kunnen…

Er moet een meerijdplankje achter kunnen…

Hij moet in een toyota starlet passen… moet klein op te vouwen zijn dus…

Hij moet ligstanden hebben…

Hij mag niet te duur zijn…



Heeft iemand een tip wat voor kinderwagen voor mij ideaal zou zijn???

Ik heb de maxi-cosi mura 3 en ben er helemaal weg van!

Hij rijdt lekker, stoeltje kan naar voren en naar achteren, vouwt klein op en kan helemaal plat. Annemieke heeft er in onze vakantie erg veel in liggen slapen :thumbup: . (Toen was ze +/- 7 maand)

'k Vind het jammer dat 'ie niet al jaren eerder in de handel was :wink:

Dat is zeker een hele mooie! Alleen is de prijs een beetje jammer… :frowning:

Ja, klopt is wel prijzig, maar ik vind het echt de moeite waard.

we hadden een belangsting meevallertje, anders hadden we het ook niet gedaan hoor :wink:

wij hebben een tweedehands quinny gekocht een model van 2 jaar geleden nog als nieuw… :thumbup: met adapters zodat de maxicosi erop kan, groot boodschappennet eronder, zitje kan in ligstand…ruime kinderwagenbak en een lekkere winterzak of heeft zoiets ook alweer…

en is deze ook klein in te klappen??

ja hoor quinny past ook achter in een golfje

Quinny nieuw is net zo duur als de maxi-cosa nieuw.

Denk ook niet dat het een nieuwe word… haha

@jolan wrote:

en is deze ook klein in te klappen??




ik vind van wel past inderdaad makkelijk in ee golfje of in een kleine fiesta, evt kan je ook de wielen er heel makkelijk af en op klikken als ht niet helemaal zou passen…



ze staan voor ongeveer 100-150 euro te koop op MP die mijne was helemaal compleet met alles erop en eraan :thumbup:

een mutsaerts transaction of transporter?

Die zijn vrij compact op te vouwen, wendbaar, er kan een plankje achter en hebben ligstanden.



Ik ben er zelf niet voor gevallen omdat ik als extra eis had dat de wandelwagenzitting ook naar mij toe moest kunnen aangezien ik grote kids heb en die meestal met net 3 a 4 maand al uit de bak zijn en we dan nu rond de winter zouden zitten.



Hier is het dus een mutsy single spoke geworden.

Die voldoet ook aan al je eisen, maar is helaas niet compact op te vouwen. De duwstang klapt niet in en dus is het frame vrij lang.

Hij past maar net bij ons in de achterbak van onze avensis station.

Moet wel zeggen… in de praktijk gebruik ik de wagen gewoon voor wandelingen en als we met de auto gaan, gaat 8 van de 10 keer de buggy zapp mee… kan de maxi cosi ook op.

Ik heb ook de maxi cosi mura 3, en die past zelfs in een micra!!

Vind de achterbak van een golf mega groot, vergeleken met de achterbak van een micra … :think:

@Heleen wrote:

wij hebben een tweedehands quinny gekocht een model van 2 jaar geleden nog als nieuw… :thumbup: met adapters zodat de maxicosi erop kan, groot boodschappennet eronder, zitje kan in ligstand…ruime kinderwagenbak en een lekkere winterzak of heeft zoiets ook alweer…




Klinkt wel goed die Quinny! Heeft deze ook een buggygedeelte, en kan deze in de ligstand?

Ik heb nu een first wheels, kinderwagen is prima maar het buggydeel vind ik erg slecht, die kan niet lekker liggen. Mijn zoon was op een gegeven moment te groot voor de kinderwagen maar net te klein om lekker in die buggy te zitten. Hij hing er echt in. Toen hebben we hem vaak in de maxi cosi gezet om die periode te overbruggen, maar echt een geweldige oplossing vind ik dat ook niet. (voor bijv. een dagje dierentuin ofzo… :wink: )

Heetf deze quinny nog een speciale naam??? Of zijn de nieuwe quinny`s een beetej hetzelfde??

Ik heb nog een quinny speedi te koop incl. dreami.

Kijk maar in m’n winkeltje :angel:

(En trek je maar niets aan van de prijs, daar kan over onderhandeld worden :wink: )

Als je belangstelling hebt, kun je het beste een pb’tje sturen.



Groetjes,

Heleen

De Mutsy Slider kan wel compact opgevouwen worden. Hier heb je de lengte van de duwstang niet erbij, past met gemak in een golfje…

Ik heb de maxi cosi mura 4 wiel. Echt een super ding!

@Em wrote:

@Heleen wrote:
wij hebben een tweedehands quinny gekocht een model van 2 jaar geleden nog als nieuw… :thumbup: met adapters zodat de maxicosi erop kan, groot boodschappennet eronder, zitje kan in ligstand…ruime kinderwagenbak en een lekkere winterzak of heeft zoiets ook alweer…




Klinkt wel goed die Quinny! Heeft deze ook een buggygedeelte, en kan deze in de ligstand?

Ik heb nu een first wheels, kinderwagen is prima maar het buggydeel vind ik erg slecht, die kan niet lekker liggen. Mijn zoon was op een gegeven moment te groot voor de kinderwagen maar net te klein om lekker in die buggy te zitten. Hij hing er echt in. Toen hebben we hem vaak in de maxi cosi gezet om die periode te overbruggen, maar echt een geweldige oplossing vind ik dat ook niet. (voor bijv. een dagje dierentuin ofzo… :wink: )




Als je de kinderwagenbak (dreami) niet mee rgebruikt kan je het buggygedeelte erop maken, deze kan je heel makkelijk naar achteren zetten zodat het kindje ligt, dit kon ook bij mijn vorige wagen maar heb het niet veel gebruikt eigenlijk…

de duwstand kun je ook helemaal terugklappen trouwens, wel handig in de auto…

Ik heb de 4 wieler, met meedraaiende voorwielen

De naam is quinny freestyle 4xl of voo de driewieler 3xl…



ik heb deze als in de advertentie (maar dan de 4wieler), ook bijna dezelfde kleur…

http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A%2F%2Fstatisch.marktplaats.nl%2Fhtml%2Fstartpagina.htm



http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http%3A%2F%2Fstatisch.marktplaats.nl%2Fhtml%2Fstartpagina.htm

Wij hebben de Mutsaerts Transporter besteld.

http://www.mutsy.nl/products/transporter



Deze had ik bij Amélie ook, maar het nieuwe model kun je nog kleiner opvouwen. Mijn neef heeft 'm ook en die rijden in een Renault Clio.

Er kan een Maxicosi op, hij rijd soepel en is dus makkelijk te vervoeren. Hij is ook niet zwaar.

En de prijs valt ook mee vergeleken met de Mutsy en Quinny e.d. Ik heb 'm bij Humpie Dumpie besteld, daar is ie 439 euro (reiswieg, wandelwagen, adapters enz.). Ze verzenden ook.

wij hebben een station, dus op zich past alles, maar ik hou ook graag ruimte over voor de boodschappenkratjes, onze kinderwagen past ook op zijn zij achter in de auto, dus das ideaal… :thumbup:



maar tis lastig hoor als je een kleinere auto hebt, bij de andere 2 had ik zelf nog een auto een kleine fiesta en daar paste mijn oude wandelwagen dus niet in de achterbak, was zo lastig, die deed ik dan altjid op de achterbank, met 2 kids weer niet handig enzo…tis een gedoe…