Welke kinderwagen?

Wij hebben de Quinny Buzz. Ik vind hem helemaal super! Wat zo handig daaraan is is dat de wandelwagen inzet naar je toe en van je af kan. Vind ik echt heel prettig. Het is niet een hele compacte wagen maar wij hebben een grote auto dus dat scheelt. In een kleinere auto past hij op zijn kant maar dan moet de wandelwageninzet niet mee maar bijv. de maxi cosi. Ik vind het ook fijn dat hij wat hoger is dan bijv. de bugaboo omdat ik regelmatig op een druk hondenveld loop, zeker toen Jim nog in de bak lag vond ik dat wel zo prettig dat er geen honden in konden duiken. De bak is niet erg groot, maar Jim heeft er toch bijna 5 maanden in gelegen.

Ik heb oa gehad, X-adventure, Quinny (4 wieler), Firstwheels, Bugaboo, Mutsy, Maxicosi en nu een wagen van de HEMA (was vorig jaar 70% afgeprijsd)



Die van de Hema bevalt mij het best van allemaal.



Het is gewoon wel een kwestie van uitproberen, maar das moeilijk als je geen kindje hebt en je test in een winkel, met niets in de wagen, geen in/uit de auto halen, niet op ruiger terrein etc, etc…



Als buggy hebben wij een Maclaren Quest, vind ik echt een hele fijne buggy, gewoon heel makkelijk in gebruik, licht en toch stevig.

@Anne-marie wrote:

Ik heb oa gehad, X-adventure, Quinny (4 wieler), Firstwheels, Bugaboo, Mutsy, Maxicosi en nu een wagen van de HEMA (was vorig jaar 70% afgeprijsd)



Die van de Hema bevalt mij het best van allemaal.



Het is gewoon wel een kwestie van uitproberen, maar das moeilijk als je geen kindje hebt en je test in een winkel, met niets in de wagen, geen in/uit de auto halen, niet op ruiger terrein etc, etc…



Als buggy hebben wij een Maclaren Quest, vind ik echt een hele fijne buggy, gewoon heel makkelijk in gebruik, licht en toch stevig.




Je lijkt mij wel :mrgreen: Gewldig, voel me meteen niet meer zo “apart” ik en kinderwagens :lol:

Erg he… :mrgreen:

Wij hebben de Mutsy, hij bevalt ontzettend goed. Hij is erg wendbaar, niet te zwaar, het buggy gedeelte kan naar je toe en van je af (vond ik een erg groot voordeel).

Het nadeel is wel dat de wagen nog redelijk groot is als ie is ingeklapt en het bodschappen mandje is klein, maar van de andere kant is hetgeen boodschappen wagen maar een kinderwagen…



Succes met het uitzoeken!! Enige tip is, probeer er zoveel mogelijk uit en bespaar er niet op!!

Ik lees hier niemand die een Urban Jungle heeft. Die hebben wij dus, en hij is super de super.

Omdat we vaak wandelen, naar het strand of de bossen gaan vind ik hem echt super. Het is echter niet echt een stadswagen, hij is best breed.

De boodschappenmand onder de wandelwagen is groot, en dat vind ik ook best belangrijk. Die is bij de Quinny toch mega klein?

bugaboo en vind hem nog steeds helemaal :thumbup:

@cathyanne wrote:

Ik lees hier niemand die een Urban Jungle heeft. Die hebben wij dus, en hij is super de super.

Omdat we vaak wandelen, naar het strand of de bossen gaan vind ik hem echt super. Het is echter niet echt een stadswagen, hij is best breed.

De boodschappenmand onder de wandelwagen is groot, en dat vind ik ook best belangrijk. Die is bij de Quinny toch mega klein?




Dan heb je niet goed gelezen :wink:



Ik heb de Urban Jungle en ik vind hem inderdaad super!! En ondanks de breedte gebruik ik hem ook veel in de stad. (moet daarbij wel zeggen dat ik al een aantal keren heb vastgezeten bij de kassa van de supermarkt :eh: )

En dit was een van de weinige wagens waar mijn vriend (1.93m) achter kan lopen zonder extra verlengstang van de duwstang (of hoe heet dat ding)

Wij hebben voor Sanae de Stokke gekocht en het is echt een geweldige wagen…



Toen Faizaa zwanger was van Aisah hebben we nog rondgekeken voor een tweede kinderwagen… Het liefst wilde we een tweede Stokke… in eerste instantie hebben we nog gekeken naar andere kinderwagens. Maar voor ons gevoel kwamen ze allemaal niet in de buurt van de Stokke… De Stokke is namelijk hoog en rijdt heel lekker…



We hebben uiteindelijk maar een tweede Stokke gekocht…



Faizaatje heeft een draagdoek voor erbij aangezien ze niet graag met twee kids tegelijkertijd te lang op pad gaat… Dus voor de kleine boodschapjes doet ze Aisah in de draagdoek… Voor rest gaan we eigelijk altijd met zijn tweetjes… en dan neemt ieder een kind voor zijn rekening :mrgreen: