Welke kinderwagen en waarom?

Bugaboo gecko, ik vond t een fijn wagentje. Ik kan er zelfs nu geen afstand van doen. Hij staat op zolder, maar t was zo’n fijn wagentje. Loopt lekker ligt en soepel, is klein ineen te vouwen.

Ik zou ook voor de bugaboo gaan! lekker lange bak en goed klein op te vouwen :thumbup:

Ik heb de Musty 4 rider gehad maar vond de bak erg klein.

Heb nu een Bugaboo Cameleon met foam banden ben er helemaal verliefd op :smiley: . Grote bak, wendbaar licht, kan de bak en het zitgedeelte in alle posities zetten met gemak. en super mooie kleuren :inlove: Je kan hem makkelijk doorverkopen en op marktplaats staan mooie en complete wagens in overvloed te koop.

Kortom ik zou voor de Bugaboo gaan.

Quinny free style xl. Heerlijke wagen robuust en grote bak…

Stokke… top wagen… hebben voor beide kindjes een Stokke gehad… kan voor mij niks tegenop… :thumbup:

Ben helemaal fan van Bugaboo op 1 ding na: kleine opbergruimte onder de bak die ook niet heel makkelijk te bereiken is.

Maar inderdaad voor de rest super praktisch :thumbup:

Wij hebben de mutsy transporter en kan echt geen enkel nadeel bedenken…

Maxicosi mura 3…ben er nog steeds blij mee…en inderdaad wat ze hier al zeggen alleen ingeklapt is hij vrij groot en zwaar, verder een ideaal ding :thumbup:

Mutsy 4 rider single spoke :thumbup:

fantastisch, licht, super wendbaar, alleen boodschappenmandje is wat klein maar daar kan je geloof ik een grotere voor kopen.

voor deze beeb wordt hij zeker weer gebruikt :thumbup:

Bugaboo!!!

Die van ons wordt nu al iets meer dan 6 jaar lang iedere dag gebruikt.

Wij hebben de Phil&Teds. Enorm fijn, want kan voor 1 kind maar ook voor 2 kids gebruikt worden!

Enne komt nu wederom weer goed uit :inlove:

wij zijn heel tevreden over de mutsy slider en hebben die destijds gekozen omdat hij lekker hoog staat; er mooi uitziet (hippe kleurtjes); helemaal uit elkaar kan indien nodig en de kinderwagenbak is lekker ruim, daar kunnen de beebjes lekker lang van genieten :slight_smile:

Bugaboo :smiley:

bugaboo fan…al staat hij nu te koop met me lopende en fietsende kindjes.

Super wagen rijdt soepel heel licht, enorm wentbaar (handig in winkels),

stabiel, zitje kan op twee manieren geplaatst worden, grote reis wieg (wel dat hij erg laag is dan), verstelbaare duwstang, als je een twee kindje hebt dat moeizaam loopt kun je een plankje kopen dat ook echt achter de wagen aangaat stoep op en af met groot gemak, makkelijk opvouwbaar!

bugaboo… :angel:

Enne… geloof me… ik heb ze bijna allemaal uitgeprobeert :lol:

Maar kom steeds terug op bugaboo, heb na veel gehakketak een zwarte gehad voor Peet, na nog wat gehakketak een rode voor Mies en na een klein hakketak tussenwegje met een mura 4 nu weer een rode bugaboo voor Suus.

Mura heeft een fijne bak, maar vergeleken met een bug stuurt hij toch echt echt zwaar… en hij is absoluut niet compact opvouwbaar. Toen wij in november nieuwe auto’s kregen, paste hij er niet in zonder de wielen er allemaal af te slopen.

Dat was me te veel gedoe en nog dezelfde week weer een bug aangeschaft.

Suus is er net 3 weken uit de bak… niet omdat ze niet past, ze past nog. maar omdat ze zich rechtop trok aan de zijkanten. Ze wil kunnen kijken.

Een superwagen als je het mij vraagt.

Bedenk wel even of je gauw een 2e kindje zou willen… je zou de eerste niet zijn die nu een nieuwe bug koopt a 900 euro om er over een krap jaar alweer afstand van te moeten doen ivm komst duowagen.

Dan loont een 2e hands exemplaar meer … :wink:

Super bedankt voor alle reacties! Ik ga nu met heel veel ervaringstips eens even lekker testen op zo’n mooi parcours en dan horen jullie wel van me wat het uiteindelijk is geworden!

Joolz Bloom. Pas precies bij ons in de achterbak (wij hebben een kleine auto: aygo). k Vindt het een mooie wagen daarom hebben we voor deze gekozen (wel 2e hands).

@Kwakje wrote:

Joolz Bloom. Pas precies bij ons in de achterbak (wij hebben een kleine auto: aygo). k Vindt het een mooie wagen daarom hebben we voor deze gekozen (wel 2e hands).

Ook hier een Joolz Bloom (niet de aygo :mrgreen: ) 2de hands gekocht.

Hij is wendbaar, het onderstel is klein op te vouwen (of het net zo klein is als de bugaboo weet ik niet) en ik vind de uitstraling mooi.

De bak is ook best wel groot. Mijn jongste heeft er bijna 7 maanden ingelegen. Is er niet uit gegaan omdat hij er niet meer inpaste.

De bugaboo vond ik ook altijd een mooie wagen. Maar niet voor gekozen omdat ik de reiswieg zo laag op het onderstel vond staan.

Hier hebben we de Mutsy geweldig ding, ik kon er heerlijk mee in het bos lopen zonder veel moeite en hij is makkelijk in de klappen voor in de auto.

@faizaa wrote:

Stokke… top wagen… hebben voor beide kindjes een Stokke gehad… kan voor mij niks tegenop… :thumbup:

Hier sluit ik me bij aan :thumbup:

Bugaboo ook voor gekeken, maar de kinderwagenbak vind ik zo ontzettend laag :?

En Stokke heeft zoveel meer opties. Met de stokke kunnen ze altijd mee aan welke tafel dan ook zitten. Kinderwagen is heel simpel te verzetten kwa hoogte. Ze kunnen ook alles goed zien wat er gebeurd dat zijn voor mij echt pluspunten !!! Makkelijk van je af en naar je toe te zetten.Mijn meisje van 7,5 maanden ligt nog steeds in de bak :thumbup: Vind de Bugaboo er wel mooier uit zien, maar niets kan tegen de Stokke op !!